piątek, 27 czerwca 2014

W kadrze postępy zamknięte.

Dni tego tygodnia stanowczo zbyt szybko mi uciekają! Intensywne, ale i pozytywne, co cieszy bardzo.
Nadal z aparatem w kieszeni... Dostrzegam małe piękna...


Lubię kaktusy!



Moja druciano-szydełkowa duża praca rośnie...
Rośnie w różnych miejscach...


...w różnych sytuacjach...


...przybywa rzędów , przybywa!


W tak zwanym miedzy czasie przybywa małych form. Oj jak ich przybywa. Że braknie chwil na uchwycenie ich w obiektywie hihii ;-))


 Polne kwiaty - dla Was!


Przypominam również o trwającym rozdaniu, zapraszam do zapisywania się TUTAJ ! 
 
 
;-))

7 komentarzy:

Anna pisze...

A cóż to się wykluło z tych jajeczek?

karto_flana pisze...

Ciekawa jestem tej duzej pracy :) Kurcze, aj nie umiem dziergac w samochodzie...

HappyAlimak pisze...

..ale chyba nie prowadziłaś jednocześnie..??? hi hi:))) to by było dopiero!:) ..ale podobno kobiety mają tą zdolność właśnie, że w przeciwieństwie do mężczyzn potrafią robić więcej niż jedną rzecz na raz:)
Serdecznie pozdrawiam:)

Paulyntolyna pisze...

W samochodzie szydełkujesz? Niezła jesteś:) Ja na poczekalni, w pociągu ale w aucie jeszcze nie:) Pozdrawiam

moja-enklawa pisze...

Piękne zdjęcie ze skorupkami...Lubię takie proste serwetki jak ta pod kaktusem. Ja swoje robótki też wszędzie zabieram, choć podczas jazdy nie robię, wolę podziwiać krajobraz...Serduszko jest urocze, za kwiaty dziękuję! Pozdrawiam serdecznie.

moja-enklawa pisze...

Piękne zdjęcie ze skorupkami...Lubię takie proste serwetki jak ta pod kaktusem. Ja swoje robótki też wszędzie zabieram, choć podczas jazdy nie robię, wolę podziwiać krajobraz...Serduszko jest urocze, za kwiaty dziękuję! Pozdrawiam serdecznie.

Donia pisze...

Serduszko przepiękne!!! Ciekawa jestem tej pracy, która powstaje!!! Ja również wszędzie jak tylko jest okazja, to szydełkuje.
Serdecznie pozdrawiam:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget