poniedziałek, 25 listopada 2013

Babcine Bąbelki - wzór.

Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem odnośnie mojego pierwszego sweterka na drutach. Jestem tak szczęśliwa, że udał się tak jak sobie to zaplanowałam! Cała praca nad nim jak i Wasze miłe słowa dodały mi skrzydeł!!
Jak obiecałam podaję wzór ;-))

Prawa strona robótki:



Lewa strona robótki:


  razem:

Niestety nie znam jego fachowej nazwy... Z racji, że wzorek pokazała mi moja Babcia, nazywam go:

Babcine bąbelki:

rząd 1: oczko brzegowe , następnie oczko lewe, oczko prawe, oczko lewe, oczko prawe itd. (jakbyśmy dziergali ściągacz)
rząd 2: oczko brzegowe i następnie same oczka lewe - to będzie nasza prawa strona robótki.

rząd 1: ob , ol , op , ol , op , *** ob - lewa strona robótki
rząd 2: ob , ol , ol , ol , ol , *** ob - prawa strona robótki

oznaczenia:
ob - oczko brzegowe
ol - oczko lewe
op - oczko prawe
***  - powtarzać

Wzorek bardzo prosty i łatwy i szybko się dzierga. W razie jakichkolwiek pytań, piszcie.
Jeśli znacie fachową nazwę ściegu - też piszcie, chętnie nazwę go prawidłowo.

;-))


7 komentarzy:

moja-enklawa pisze...

Karolino ten pierwszy przypomina mi tzw. ryż, a drugi to chyba ściągacz francuski, ale pewności nie mam. Pozdrawiam Cię serdecznie. Iza

Nitkowy Świat pisze...

Izo to jest jeden wzór ;-)) Prawa strona i lewa wyglądają zupełnie inaczej ;-))

klamaja pisze...

Ja to już w ogóle się nie znam na drutach ;) odłożyłam je na potem :D

Unknown pisze...

Uwielbiam ten wzór :-)Poznałam go dawno, dawno temu, jak byłam dzieckiem. Najfajniejsze jet to, że wygląda super i na prawej i na lewej stronie. Nie jestem pewna, która podoba mi się bardziej.... ;-)
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Tak to jest jak się dwa dni na bloga nie wejdzie,przegapi człowiek posty i nie wie o co chodzi;(Biegne zobaczyć Twój sweterek;)

Unknown pisze...

Wzór Karolinko zapiszę, wygląda znajomo, muszę zrobić próbkę nie mniej jednak nazwy nie znam :)

Ewa Bera pisze...

Sweterek super, wzór ciekawy. Najbardziej podziwiam, że tak dobrze wyszły Ci rękawy. Zawsze gdy chciałam zrobić takie z główką, to kończyło się pruciem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget