środa, 5 grudnia 2012

Broszki mam ...

...całe stado dzikich broszek mnie opętało!!
dzisiaj garstka broszek z organzy.






Mają mniej więcej 8-9 cm każda.
Tu wszystkie razem.


Dziękuję za pozytywne i motywujące komentarze 
pod poprzednimi postami.
Niesamowicie naładowały mnie do dalszej pracy twórczej!
Dziękuję ;*

Mój otulacz  z tego posta jest testowany 
na wysokości 60 m!! i muszę się pochwalić:
deje rade i grzeje solennie ;-))
i cieszy mnie to niezmiernie.
~~~~

By tradycji stało się za dość....
Sentencja na dziś:

William Shakespeare 
"Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne."
 ~~~~

Od Duditki otrzymałam
Nominację Liebster Blog - za którą serdecznie dziękuję
Jakiś czas temu postanowiłam zrezygnować z wyróżnień...
ale na pytania Kasi odpowiem ;-))

1.  Ulubiony kolor ? - zieleń
2.  Słońce, deszcz czy śnieg ? - słońce i deszcz
3.  Twoje drugie imię ? - brak
4.  Co najbardziej lubisz robić na Boże Narodzenie ? - ubierać choinkę i barszcz z uszkami
5.  Ciasto czy lody ? - ciasto
6.  Ulubione miejsce w domu ? - każde miejsce lubię za coś innego
7.  Jaką książkę warto przeczytać ? - "W Pętli"  Nicholas Evans
8.  Opisz siebie 3 słowami ? - niepoprawna, pogodna optymistka
9.  Co robisz w wolnej chwili ? - rękodzieło
10. Czego nie potrafisz sobie odmówić ? - słodyczy
11. Pierwsze skojarzenie ze słowem krzesło ? - siedzieć 
 

 

5 komentarzy:

klamaja pisze...

Super brosie kolorowe, bardzo takie lubię z organzy,najbardziej spodobała mi sie szaro różowa i zółta :D :D sama takich mam 3 w tym 2 z wymianki i uwielbiam nosić je wszystkie na raz :D

Aneladgam pisze...

Obrodziło, na bogato :-)
U mnie jedna na razie i to nie z organzy, ale jeszcze nie udało mi się zrobić zdjęcia, które by mnie zadowoliło, więc czeka i czeka ;)

Anonimowy pisze...

oooo, ale dużo nowości:)

JuWika pisze...

Widzę ,że opanowało Cię broszkowe szaleństwo:) ale to dobrze, trzeba tworzyć jeśli jest taka potrzeba, wtedy bowiem powstają najlepsze rzeczy :)Pozdrawiam Cie serdecznie

Alina pisze...

Szalenie eleganckie sa twoje broszki !
Sliczne kolorystycznie i wykonane fantastycznie .
Buziakow moc !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget