sobota, 19 października 2013

Żółte Szczęście w Popielu. Kurs.

Specjalnie dla mojej Kochanej Babci wykonałam Żółte Szczęście w Popielu. Moje bardzo się Babci spodobało i zapragnęła też takie mieć. Wybrałyśmy się po włóczkę i tak dziś prezentuję:

Żółte Szczęście w Popielu.




Niestety znów jestem chora, z gorączką, więc niestety zdjęcia w domu. Całość to bardzo przyjemny popiel, wykończenie to niebieski. 

Przy oryginale pokazywałam całość rozłożoną KLIK   z powodu słabego oświetlenia i szarówki za oknem odsyłam do tegoż postu ;-))

Kilka osób pyta mnie o schemat Żółtego Szczęści. 
Specjalnie dla Was rozrysowałam go ;-)) Mam nadzieję że ułatwi to Każdemu kto również zechce wykonać swoje własne Żółte Szczęście ;-))

ZACZYNAMY

1) Należy zmierzyć szerokość pleców, w sposób przedstawiony na rysunki.



2) Następnie heklujemy kwadrat (na bazie tzw.Babcinego kwadratu) który będzie długi i szeroki na nasze X cm. Na rys. nie przedstawiłam początki każdego rzędu, ponieważ ja zaczynam każdy rząd w narożniku, a wiem, że niektórzy wolą po skosie zaczynać.



3) Gdy wykonamy nasz kwadrat, nasze plecy o wymiarach XnaX cm zaczynamy łańcuszek z oczek o dł. X cm. Oczywiście po obu stronach by powstały pachy.
4) Następnie heklujemy dalej według poniższego rysunku.


 Dookoła wyszło mi łącznie 17 rzędów + rządek brzegowy. Powyższy rysunek przedstawia ile powinno być rzędów danej ilości słupków. Oczywiście polecam samemu kontrolować by wzór nam się równomiernie rozszerzał i by po rozłożeniu całości "na płasko" nigdzie nam się robótka nie podwijała.


Tu jeszcze grupowe zdjęcie mojego schematu. 


Jeszcze kilka zdjęć w zbliżeniu:


Oczywiście pamiętajmy by na koniec obrobić pachy. Osobiście obrobiłam raz półsłupkami i drugi raz słupkami z jednym narzutem.



Wierzę, że wszystko czytelnie rozrysowałam ;-)) W razie jakichkolwiek pytań, śmiało piszcie.
Będzie mi również bardzo miło jeśli po skorzystaniu z mojego kursu pochwalicie się efektem. Chętnie opublikuję tu Wasze wersje Żółtego Szczęścia 

;-))



11 komentarzy:

madebymali pisze...

szare szczęście śliczne:)fantastycznie,że rozrysowałaś:)Mam nadzieję skorzystać:)Pozdrawiam

Unknown pisze...

W tych kolorach sweterek wygląda równie ślicznie :-) Babcia na pewno będzie zadowolona.
Dużo zdrowia Ci życzę.
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Karolinko super to rozrysowałas;)Na pewno wiele osób z tego skorzysta,bo to popielate Żółte Szczęście ,jak i Żółte Szczęście jest świetne;)
Gdybys nie miałą nic przeciwko,chętnie udostępniłabym linka do Ciebie:)
Trzymaj się ciepło;)

luzik-Danka pisze...

Super bolerko?może dam rade kiedyś-zobaczę czy jestem tak zdolna aby zrobić.Życzę zdrówka

moja-enklawa pisze...

Fajna ta narzutka! Nie choruj Karolino, bo jest mi smutno z tego powodu. Pozdrawiam Cię serdecznie. Iza

Dusia pisze...

Ależ tego jest- dzięki schemat na pewno ułatwi , śliczna narzuta pozdrawiam Dusia

Unknown pisze...

Babcia szczęściara ma już swoje szczęście na sobie ale myślę, że największym szczęściem Babci jesteś Ty Karolinko. Pięknie rozpisałaś kursik. Życzę Ci zdrówka. Ina

Donia pisze...

Wspaniała narzutka i w ładnych kolorkach!!!Babcia na pewno będzie zadowolona! Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka:))

Ania pisze...

Bardzo mi się podoba fason takiej cieplutkiej kamizelki. Zestawienie kolorków tez bardzo ładne:) Mam nadzieję, ze już jesteś zdrowa. Pozdrawiam cieplutko i pędzę zapisać się na rozdawajkę:) Ania

Ania pisze...

Bardzo mi się podoba fason takiej cieplutkiej kamizelki. Zestawienie kolorków tez bardzo ładne:) Mam nadzieję, ze już jesteś zdrowa. Pozdrawiam cieplutko i pędzę zapisać się na rozdawajkę:) Ania

Unknown pisze...

Opis postępowania napisany przejrzyście. Na pewno przyda mi się, gdy zabiorę się za coś podobnego.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget