poniedziałek, 4 listopada 2013

Jak wykonać szal z ażurowej taśmy - kurs.

Publikując kolejne moje zakręcone szale boa z ażurowej taśmy wielokrotnie padały pytania jak je wykonuję, jakim wzorem itp. Przyszykowałam dla Was filmik instruktażowy ;-))
Podaję link do filmiku, bo zupełnie nie wiem dlaczego w części roboczej bloga filmik jest widoczny, a normalnie nie.
https://youtu.be/MCntGS5IuBI




W razie jakichkolwiek pytań proszę piszcie ;-))

Łącznie wydziergałam siedem szali ;-)) Nie pokazywałam wszystkich, ponieważ czasem kolor włóczki ich był taki sam, a nie chciałam być zbyt mono tematyczna ;-))

Ciekawostką jest to, że każdy szal ma inną długość! Mimo iż zawsze nabieram siedem 'oczek' szale mają długość od 150 do 170 cm.




Trzy ostatnie pokazane zresztą w filmiku... Dwa kolorki już pokazywane i jeden nowy, iście jesienne barwy ;-))





 Mam nadzieję, że filmik przybliżył Wam sposób powstawania szali z ażurowej taśmy. W razie jakichkolwiek pytań śmiało piszcie.

;-))

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Byłam tu wcześniej,ale nikogo nie zastałam:(Posta brak.
Karolina zerkałam i zerkałam,ale żebym to zrozumiała musiałabym mieć taśmę w ręce i robić razem z Tobą,bo oglądnie na sucho jest trudne.
W każdym razie efekt super;)

Unknown pisze...

Efekt bardzo mi się podoba , wydaje mi się że załapałam o co chodzi ale muszę kupić taśmę by zobaczyć czy faktycznie załapałam czy tylko mi się tak wydaje :) Dzięki za instruktaż :)

alicja11 pisze...

Pieknie to wyglada z tej wloczki.
Zapraszam do siebie na rozdawajke.Pozdrawiam!
http://alicja11.blogspot.com/2013/10/candy.html

klamaja pisze...

Nooo super !!! :D

Unknown pisze...

Śliczny szal, niestety ja i druty nie dogadujemy się :)widać że Tobie nie sprawia to najmniejszego kłopotu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

Small Megi pisze...

o super ciekawe czy uda mi się ?

Jagna pisze...

wygląda super :)

Ewa Bera pisze...

Bardzo ciekawa technika, świetne szale. Bardzo mi się podobają.

Ma.Kra. pisze...

hmm... tu nie znalazłam filmiku, jest tylko puste okienko po nim.... ale znalazłam Cię na Youtoobe i działam, coś mi wychodzi tylko nie skręca się tak bardzo jak u Ciebie, Pozdrawiam !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget