sobota, 23 listopada 2013

Pierwszy sweterek na drutach.

W tygodniu wykończyłam mój pierwszy sweterek na drutach!!
W połowie października wygrałam od Małgosi-Pstro piękną włóczkę , z której sztrykowałam zacięcie sweterek z rękawkiem do ramion. Obaw miałam wiele, czy dam radę z wycięciem pod pachą, z wyprofilowaniem rękawka, z dekoltem... UDAŁO się!!! Wielce pomocny był dla mnie kurs Iwony z Drutoterapii ;-)) -polecam-




Ku mojej wielkiej radości, rękawek układa się idealnie ;-))
Brzegi wykończyłam szydełkowym ząbkiem.


Z efektu jestem bardzo zadowolona!
Nic się nie podwija, układa się doskonale i równie świetnie się nosi.
W następnym poście objaśnię jakim wzorkiem robiłam... Nauczyła mnie go Babcia.

;-)) 

15 komentarzy:

Unknown pisze...

Wspaniały sweterek :-) Świetnie na Tobie leży - jest idealny. No i ten kolor...
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Piękny...bardzo fajnie wygląda i świetnie leży!

madebymali pisze...

Świetny:)

Small Megi pisze...

fantastycznie ci wyszedł!

klamaja pisze...

Brawo!!! Dla mnie to wiąz czarna magia ;)sweterek świetnie leży- śliczne ma rękawki :D

Monika na hamaku pisze...

Świetny sweterek idealnie leży i wcale nie wygląda na pierwszy :)
pozdrawiam :)

moja-enklawa pisze...

Bardzo ładny, gratuluję! Ale dlaczego sweterek? Ja też kupiłam niebieską włóczkę( chabrową) i też zamierzam zabrać się za " dzianie". Tylko jeszcze nie wiem kiedy. Pozdrawiam serdecznie. A tak na marginesie masz ładny kolor włosów i fajną fryzurkę!

allshadesofblue78.blogspot.com pisze...

Gratuluję sweterka, pierwsze koty za płoty. Pięknie w nim wyglądasz.

Unknown pisze...

Piękny sweterek , idealnie Ci się udał Karolino :)

evejank.blogspot.com pisze...

Śliczny sweterek

sylwik pisze...

To gratuluję pierwszego i pięknego sweterka :)

ella 0591 pisze...

Piękna robota ,wzór ciekawy,zazdroszczę Ci rad Babci,sztrykuj więcej,bo efekt wielki.Pozdrawiam serdecznie...

Dusia pisze...

Bardzo , bardzo uroczy pozdrawiam Dusia

Unknown pisze...

Karolinko czapki z głów;))Piękny i pieknie się układa;))Wykroje na pachy,dekolt,ze wszystkim poradziłaś sobie świetnie;)

Iwona Eriksson pisze...

Super jest! Bardzo ładny. I jakie ładne wykończenie szydełkiem! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget