czwartek, 14 listopada 2013

Odrobina połysku.

Razem z TYMI słonecznymi serwetkami posłanymi Alince na Florydę poleciała również kosmetyczka. Wykonana szydełkiem ze sznurka typu szpagat oraz złotej błyszczącej nitki. 




Idealna do torebki, na kosmetyki lub biżuterię, lub inne ważne dla nas drobiazgi.
Wykończona tasiemką w kolorze starego złota, oraz kamykiem z tworzywa.


Zapinana na zamek błyskawiczny, wewnątrz  jasna podszewka, wszystko wszywane ręcznie.



Nowa Właścicielka zadowolona z podarków, a to jest najważniejsze i cieszy gdy w naszą prace wkładamy serce.
~~~~
Sentencja na dziś:

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca."
Paulo Coelho
~~~~

;-))

9 komentarzy:

moja-enklawa pisze...

Ładna kosmetyczka! Uświadamiam sobie, Karolino, jak mało tworzę rzeczy użytkowych...Może czas to zmienić...Pozdrawiam serdecznie.

ella 0591 pisze...

No proszę...piękna kosmetyczka,piekna prezentacja i moje ręce juz by chciały też taką uszydełkowac....zrobię ,zrobię jak skończę spódnicę.Pozdrawiam serdecznie..

Ewa Bera pisze...

Cytat z mojego ulubionego autora. Nie dziwię się, że kosmetyczka się Alince podoba. Jest śliczna, masz świetne pomysły. Ewa

klamaja pisze...

Ciekawy pomysł na kosmetyczkę- jest prześliczna :D

Unknown pisze...

Świetna kosmetyczka, podoba mi się kształt, cudo !

Donia pisze...

Prześliczna kosmetyczka w bardzo ładnym kolorku!!!
Serdecznie pozdrawiam:))

Unknown pisze...

Bardzo ładna kosmetyczka. Zarazem pracochłonna, skoro zamek i podszewkę wszywałaś ręcznie.

Dusia pisze...

Pomysłowa i elegancka [ nitka złota, urocza] pozdrawiam Dusia

Kasi Mała Dłubanina pisze...

Wciąż mnie zadziwiasz swoimi pomysłami, cudeńko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget