sobota, 9 listopada 2013

Ślepy traf szczęścia trafił do........

Serdecznie dziękuję za udział w moim blogowym rozdaniu, miałam przyjemność poznać wiele nowych i bardzo twórczych blogów, każdy odwiedziłam, wybaczcie że nie wszędzie zostawiłam po sobie ślad...
Nie przedłużając....


.
.
.
.

Ślepy traf szczęścia trafił do

.
.
.
.

Gratulacje dla hand made by pstro  i proszę o adres na nitkowy.swiat@gmail.com 
;-))
Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za udział i zapraszam na kolejne wpisy...
Dziś pierwszy raz upiekłam rogale - jestem poznanianką!
Dziergam kamizelkę dla siebie z wełenki jaką wygrałam w rozdaniu... O losie... właśnie u Pstro! Chyba ta wełenka sprawiła, że ślepy traf sprawił że karteczka właśnie z tym nickiem wypadła. O rogalach (wyszły pyszne) i kamizelce sztrykowanej nowym wzorem dla mnie (instruowanym telefonicznie przez Babcię) będzie w następnych postach.
;-)) 
 


7 komentarzy:

klamaja pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni :D
Rogaliki pewnie tradycyjnie z makiem ;)jak mi powiesz że jednak z powidłami- to chyba zaraz u Ciebie będę :D

moja-enklawa pisze...

Karolino, czytałam kiedyś, że poznańskie, Marcińskie rogale są z białym makiem...Napisz coś więcej o swoich rogalach...Wy Poznaniacy macie dużo tradycji związanych z 11 listopada. Piekłaś kiedyś gęś ? Pozdrawiam Cię serdecznie, listopadowo, cieplutko i miło. Iza

Small Megi pisze...

Oj dziękuję wygrałam, naprawdę :)

Unknown pisze...

Serdecznie dziękuję za zabawę i gratuluję Gosi :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Serdecznie dziękuję za zabawę i gratuluję Gosi wygranej :)

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Dziękuję za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget