niedziela, 5 sierpnia 2012

Zainspirowana.

To że uwielbiam broszki - wiadome.
Że uwielbiam filc - oczywiste.
Hmm...
to o czym ja mam napisać ?
Lubię czasem jak broszka jest... większa... jak przykuwa wzrok i uwagę...
Jak jest oryginalna! Bo nawet korzystając z czyjegoś kursu (jak ja dziś) 
tworzę coś niepowtarzalnego.
czyż nie ??

W wolnej chwili jak zapewne każda z Was buszuję po blogach podziwiając prace stworzone Waszymi zdolnymi łapkami. A podziwiać jest co...
Przy okazji jednej z takich buszujących chwil wpadłam na bardzo fajny, oryginalny i przejrzysty kurs na filcową broszkę.
KURS <-- klik

W efekcie rozpędziłam się:

czysta czerwień (poleciała już do dobrej duszy mej)




fiolet z odrobina organzy





Porównanie wielkości względem mojej dłoni hihihii...


Uwielbiam połączenia: ciepło filcu i delikatność organzy.
Zresztą wiele podobnych połączeń daje świetny efekt. 

***************************************************

Dziękuję za każde miłe słowo i życzę pięknego tygodnia ;-))

6 komentarzy:

ALEXLS pisze...

Przepiękne broszki!
Bardzo mi miło że mój kurs zainspirował Ci do stworzenia własnych egzemplarzy:)
Jeśli się zgodzisz to na pewno umieszczę ich podlinkowane zdjęcia w kolejnej odsłonie galerii prac koleżanek:)

Zagladnęłam do starszych wpisów. Tworzysz nietuzinkowe rzeczy. Bardzo zdolna Dziewczyna z Ciebie!

Pozdrawiam:)

Szydełkowe czary-mary pisze...

Faktycznie fantastycznie wyglądają te twoje broszki .

czary mary z materiału pisze...

Piękne są obydwie ,ale fioletowa z organzą mnie urzekła :)

Alina pisze...

Absolutna perfekcja, Karolinko !
Dobra Duszo Moja ! Sciskam Cie mocno i mysle czesto o Tobie !

Justyna Żukowska pisze...

Naprawdę świetne!

Rafał.S pisze...

Interesujące

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget