poniedziałek, 30 lipca 2012

Obiecane, więc pokazane i specjalne zamówienie.

Jak obiecałam... uchylam rąbek mojej "twórczości malarskiej" , w której w ostatnim czasie bardzo się realizuję? Nie mnie oceniać, ale coraz częściej czuję, że muszę malować bo... pęknę ;-))
Nie zaleje Was tutaj moimi wszystkimi malowajkami... nie nie... zanudziłabym bo sporo mi przybyło płócien i nie tylko (ale nie tylko będzie innym razem).

"Wieś" (14x18 cm)


"Nadzieja"  (22x27 cm)


Płótno i farby akrylowe ;-))

***************************************************

Specjalne zamówienie dla specjalnej osoby!!

Alince spodobała się TA broszka  . Oczywiście podjęłam się wyzwaniu 
i wykonałam podobna w zamówionych kolorach.




***********************************************

Cieszy mnie niezmiernie, że moje broszki inspirowane moja Kochaną Babcią
Wam sie spodobały. To bardzo ważne dla mnie i ciesza mnie kazde wasze komentarze ;-))

4 komentarze:

Alina pisze...

Karolinko Mila Moja !
Broszka jest wspaniala i serdecznie za nia dziekuje !
A malarstwo , jak Ci juz mowilam,masz talent i im wiecej bedziesz malowac, tym wiekszy sukces osiagniesz...Czekam na twoje akwarele...
Buziaki gorace !

Justyna Żukowska pisze...

Piękne obrazy. Mają klimat.
A broszka to istne cudeńko!
Buziorki***

Szydełkowe czary-mary pisze...

kapitalna broszka ,

Rafał.S pisze...

Przepiękne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget