wtorek, 17 lipca 2012

Nowość ??

Czy Wam tez się zdarza, że ciężko się zebrać do napisania tutaj słów ?
Mi szczególnie ciężko było i jest z tym postem. Zbieram się do tego już wiele, wiele dni...
Dlaczego ??
Ponieważ chcę pokazać rzeczy jakie wykonałam , jakie mają dla mnie ogromna wartość i stworzyłam je 
"w Hołdzie"  mojej Babci. 
O kochanej Babci Krysi wspominałam już TUTAJ 
Drugim powodem dla jakiego powstały owe prace... (i jest trudność pisania) była chęć stworzenia czegoś czego jeszcze do tej pory nie widziałam na żadnym z blogów! Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego iż blogów na świecie tysiące, ale nie natrafiłam taki twór.
Pomysł zaczerpnęłam oczywiście od wspominanej Babci kochanej Krysi.
Która to podobne broszki (bo o broszkach cały czas tu piszę) wykonywała kilkadziesiąt lat temu.
Szyszka.
Bo szyszka jest główną inspiracją, bohaterką broszki wg. Babci Krysi.
Babcine szyszkowe broszki były "nagie". Czysta szyszka, polakierowana i przypinka w odpowiednim miejscu. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie posunęła się dalej.
Dodałam filc i inne dodatki upiększające, oczywiście uprzednio czyszcząc i lakierując szyszunie i zabezpieczając tylna część by nie niszczyła ubrania.

Oto moja bohaterka. Moja duma:

z odrobiną organzy i koralików...




tasiemki...






kamieni "noc Kairu" jakie dostałam od Alinki




Czy mogę powiedzieć NOWOŚĆ?
Byłam bardzo podekscytowana tworząc te broszki i jestem podekscytowana pokazując je Wam ;-))
Czekam na Wasze opinie ;-))

11 komentarzy:

Raphaël pisze...

po pierwsze:
kilkadziesiąt lat temu, jak wspominałaś, nie było dostępnych takich filcowych zabawek jak dziś...
Tym samym szacunek dla Babci za pomysłowość i tworzenie z "niczego" oraz dla Cię za pomysłową modernizcję.
po drugie:
jakoś smutno to napisałaś i zabrzmiało... hmmm... Babcia żyje!
po trzecie:
się nie znam na broszkach ale chyba ładne(?)

vena7 pisze...

Pomysł bardzo fajny - efekt znakomity..

Sarmatix pisze...

Broszki są absolutnie fantastyczne! Nie widziałam takich nigdzie.
No cuda!

Ela pisze...

Świetne są ,i śmiało można powiedziec ,że nowość ,przynajmniej ja takich nigdy nigdzie nie widziałam :)

Szydełkowe czary-mary pisze...

Fantastyczne broszki .
Prosiłaś o link do elementów z mojego kompletu , zamieściłam co prawda na blogu ale podam ci też tutaj .
http://www.liveinternet.ru/users/lena-zelena/post224079100/
Podpatrzone z beretu .

Aneladgam pisze...

Nie widziałam takich też nigdzie. Bardzo efektowne!
A skąd takie płaskie szyszki wzięłaś? ;)

kasia2609 pisze...

Bardzo, bardzo fajne.

kopalniapomyslow pisze...

Piękne, oryginalne, wyjątkowe. Pozdrawiam.

Alina pisze...

No ! Moja Droga !
To mnie calkowicie zatkalas na dobre 10 minut ! Mozesz z czystym sumieniem opatentowac Broszki, ktore sa tak sliczne , ze musze napisac z duzej litery...Sa wysmienite, pelne wyrazu,artystycznego kunsztu i elegancji...Gorace gratulacje Karolinko !!!
Buziaki sle i moc usciskow !

Halina - jetel pisze...

Świetny pomysł, broszki piękne i bardzo oryginalne.

sylwik pisze...

są świetne! fantastyczny pomysł z tą szyszką :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget