czwartek, 5 lipca 2012

Podwójne "B" jak Broszkowo, czyli nadrabianie zaległości plus zwiastun.

Staram się, naprawdę się staram nadrobić moje zaległe posty tutaj.
Dwie Broszki. ten sam materiał, guziczki, lecz dzięki organzie jakby inne...
Są spore bo maja ok. 9 centymetrów.








i obiecany zwiastun....
Przeprosiłam się z farbami, pędzlami, płótnem.... Powstało w skutek tych przeprosin
kilka obrazów. Z każdym następnym jestem coraz bardziej z siebie zadowolona... 
aż przerażające to jest. Bo raczej rzadko jestem zadowolona ze swoich prac ;-))
Za jakiś czas sami ocenicie ;-))



5 komentarzy:

sylwik pisze...

broszki śliczne, a ja chcę obraz zobaczyć! :) zapraszam po wyróżnienie: http://filcowewybryki.blogspot.com/2012/07/spraw-kilka.html

czary mary z materiału pisze...

Ciekawa jestem co to bedzie :)A broszki śliczne :)

czary mary z materiału pisze...

Ciekawa jestem co to bedzie :)A broszki śliczne :)

Alina pisze...

Obie broszki sa sliczne, szalenie eleganckie !
A na obrazy bede czekac, bo wiem, ze bedzie co ogladac !!!
Bardzo cieplutkie usciski !

Rafał.S pisze...

Filmik mozna wrzucic z malowania tego obrazu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget