piątek, 11 października 2013

Jesienne Rozdanie........

Wczorajsze słodkości były zapowiedzią dzisiejszych ;-))
Zapraszam na
Jesienne Rozdanie !

BANER do wklejenia:

Zasady ogólnie znane ;-))
  1. Komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w rozdaniu
  2. Zapisy do 8 listopada
  3. Jesienne rozdanie dla posiadaczy blogów
  4. Umieszczenie u siebie aktywnego (podlinkowanego) powyższego banerka

Dzień później, trafem "ślepego losu" zostanie wyłoniona jedna osóbka do jakiej polecą podkładki szydełkowe sztuk dwie, sztrykowana broszka-kokardka oraz filcowa zakładka. Blogi puste i stworzone tylko do rozdań nie biorę pod uwagę.

zbliżenie na podarki:

Zapraszam i życzę powodzenia 
;-))

25 komentarzy:

Agu-sia pisze...

Oczywiście, że skuszę się na takie słodkości i stanę w kolejce.
Pozdrawiam

moja-enklawa pisze...

Karolinko, dopisz i mnie!!! Pozdrawiam.Iza

Unknown pisze...

Również się dołączę :)

sylwik pisze...

Najbardziej mi się te podkładki podobają, piękne, zwłaszcza że sama nie umiem takich zrobić! ;) Z przyjemnością się zapisuję :)

Doriss pisze...

Spróbuję i ja swego szczęścia ;)choć bywa z tym różnie ;)Jednak grunt to zabawa.
Pozdrawiam serdecznie

klamaja pisze...

I ja staje po te fantastyczne słodkości :D
Kinga

Kasi Mała Dłubanina pisze...

Chętnie dopisze się do kolejki, cudeńka :)

Dusia pisze...

Jestem , jestem , a może tym razem pozdrawiam Dusia

karto_flana pisze...

Ja sie chetnie ustawie w kolejke :) pozdrawiam!

Unknown pisze...

oczywiscie ze wezme udzial:)

Small Megi pisze...

to i ja się może skuszę i zapiszę na twoją rozdawajkę! zachwyciła mnie szczególnie zakładka! pozdrawiam Pstro

Monika na hamaku pisze...

Wszystko bardzo piękne więc się zapisuję,
baner na blogu: http://monikanahamaku.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie Monika

madebymali pisze...

Lubię dreszczyk emocji,więc z chęcią się ustawiam:)

Ania pisze...

Karolinko, popędziłam tu żeby zapisać się na rozdawajkę, ale niestety mam problem:( Od jakiegoś czasu nie mogę zapisać w "układach" na moim blogu obrazów i linków. Już kilka razy tak się działo i nie wiem z czego to wynika. Trwa to jakieś 3-4 tygodnie i nie umiem sobie z tym poradzić:( Muszę chyba poszukać jakiejś fachowej pomocy. :((( pozdrawiam cieplutko i chyba do następnego razu, a może jeszcze się uda przed końcem Twojego candy coś uruchomić :))) Ania

Domma79 pisze...

dawno nie brałam już udziału w rozdawajkach więc z chęcią skorzystam :)
pozdrawiam

ella 0591 pisze...

Tez dołączam do grona losowanych,bo zawsze podobają mi sie Twoje robótki,moze bede miała szczęście....

Alina pisze...

No to i Ja tez...Twoje cukierki sa zawsze bardzo ladne...
Sciskam mocno Karolinko!

Unknown pisze...

Z chęcią wezme udział ;))
Zapraszam do mnie http://nataliabloguuje.blogspot.com/

PusiaDogFos pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam, jednam mam bloga na pingerze więc tu podaję link jak byś chciała sprawdzić: http://paulina1230.pinger.pl/

Olmusia pisze...

Śliczności, zgłaszam się z wielką przyjemnością :) Banerek na: bransoletkownia.blogspot.pl Pozdrawiam!

Puszkova pisze...

Jakie piękne nagordy. Cudo!
Bannerek na: koralikowakraina.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie!

Aneta Sawicka pisze...

jestem tu nowa i nowa na blogach choc mam go od jakiegos czasu nie znajduje duzo czasu na wpisy. Ogladalam twoj blog i bardzo mi sie podob jesli mozna ustawic sie w kolejke na rozdawajke to ja tez jestem chetna!
Uczestnicze pierwszy raz i nie wiem czy dobrze zrobilam operacje do rozdawajki.... jak mozesz to sprawdz prosze i jak cos nie tak to pisz postaram sie poprawic!!
Dzieki z gory!!! Aneta

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
Pozdrawiam ;)

skimmia pisze...

I mnie nie może tu zabraknąć więc na samym końcu kolejeczki się ustawię :-)
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget