środa, 18 czerwca 2014

Co mnie zachwyca...

To co wokół mnie najcenniejsze pochłonęło mnie całkowicie! Dni jakoś intensywniejsze... Uciekają mi jak szalone, ale na koniec każdego z tych dni czuję radość z tego jak został on spędzony, z tego co i jak zrobiłam! Czy dusza artysty (mówią , że takową posiadam) może uzyskać pełne spełnienie? Chyba nie. Bo ja mam ciągły i nieustający niedosyt tego co mnie tak pochłania. Niedosyt cudu otaczającej mnie przyrody... Niedosyt rękodzieła... Mam ogromny niedosyt życia! ...i tego co z nim związane.
Ponieważ moja wiodąca  robótka jest duża... w przerwach małe formy są relaksem dla mnie. Wiecie, że u mnie resztki włóczek zmarnować się nie mogą... Poczyniłam więc małą, kwadratową kosmetyczkę / kopertę. Zapinaną na guzik, z podszewką z gałganka.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ogród o tej porze roku zachwyca i zaprasza do wszelkiego odpoczynku, wyciszenia i relaksu...
*uwielbiam strukturę i kształty szyszek - są inspirujące
*napar z mięty i melisy z ogrodu - sama przyjemność
*ogrodowe kwiaty - zachwycają barwami
*bosa stopa na trawie - przyjemność


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oczywiście przyroda za ogrodem potrafi jeszcze intensywniej pochłonąć.
Czasem muszę się zatrzymać by spojrzeć na to co mam u stóp. Bo najmniejsi mieszkańcy pól i lasów są najcenniejsi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
Te barwy, te kolory, te zapachy i te dźwięki...
Dlatego wielkie miasta są mi obce!
Bo brak w nich właśnie tego bijącego spokojem życia!



Bardzo dużo robię zdjęć. Fotografuję codziennie rzeczy jakie mnie zachwycają i inspirują... Mogłabym Was 'zasypać' tutaj zdjęciami ;-)) Postaram się więcej odrywać od tego co mnie pochłania by więcej Wam na bieżąco pokazać... Oczywiście postaram się, bo jak powtarzam notorycznie pogoda odpycha mnie od biurka nagminnie, a posiadam tylko komputer stacjonarny [tak mam taki już dziś zabytek ;-))] mniejszych i mobilniejszych sprzętów brak... i w ogóle mi do nich nie tęskno!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Kilka dni temu dotarła do mnie wygrana z bloga Włóczki Warmii 
Moja radość z przesyłki niesamowita, a kolory w rzeczywistości są o wiele piękniejsze ;-)) Za wygraną dziękuję szczęśliwym rączką losującym ;-))


Ponadto przypominam o cały czas trwającej mojej rozdawajce, zapraszając do zapisywania się.

;-))


5 komentarzy:

Unknown pisze...

Piękną masz pasję i widać, że talentu Ci nie brak.

Pozdrawiam
Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

Ewa Bera pisze...

Widzę że wiele spraw przeżywamy podobnie. U mnie niestety codzienność to miasto. Ale osiedle też mi wypiękniało. dużo pięknych, ozdobnych krzewów. Oczywiście to nie to samo co swój kawałek trawy. Więc pozostaje las, ogrody znajomych i rodziny,

sylwik pisze...

Pięknie u Ciebie :)

szydełkowa mama pisze...

Śliczna kosmetyczka. Też nie lubię jak mi się resztki włóczek marnują, więc staram się je wykorzystywać na maksa. Pozdrawiam :)

Beata T pisze...

Uwielbiam chabry i całe ich łany tak jak maki ;) Gratuluje wygranej cudne włóczki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget