sobota, 21 czerwca 2014

Paputki oraz chwile uwiecznione w kadrze.

O Międzynarodowym Dniu Dziergania w Miejscach Publicznych pisałam TU . Heklowałam wówczas malusie paputki dla pewnego chłopczyka ;-)) Forma niewielkich rozmiarów, więc i tego samego dnia ukończyłam... Mimo iż nie obyło się bez prucia. Pierwszy paputek nie wyszedł zupełnie. Drugie podejście było udane.



Jestem z nich bardzo zadowolona. Raz z ekspresowego tempa, raz że forma wyszła tak jak zaplanowałam. Wierzę, że Maleństwu będzie w nich dobrze ;-))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uwielbiam truskawki!
Szczególnie obsypane cukrem...
Pycha!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolejna porcja moich zdjęć.
Takie cudowne widoki mi towarzyszą na spacerach, przechadzkach z kijkami oraz na wycieczkach rowerowych. 


Ciągle się rozglądam! Tyle piękna wokół...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Warzywa i owoce smakują o tej porze roku najbardziej na ogrodzie.



Tylko opłukać i zjeść ;-))


Zerwać z krzaczka świeżą mięte, zalać wrzątkiem i wypić miętowy napar!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MiMi w te upalne dni szuka ochłody pod wszystkimi zaroślami na ogrodzie.


Na koniec zapraszam na post rozdaniowy!

Życzę Wam tyle piękna wokół i ciepła i ochłody...

;-))

8 komentarzy:

szydełkowa mama pisze...

Słodkie i urocze paputki dla maluszka. Zdjęcia piękne. No cóż, niektórzy to mają talent :))

Wyplatanki pisze...

Pomysł na paputki rewelacyjne no i oczywiście wykonanie perfekt ;) Truskawki pychaaaa!!! Moje kotki też potrzebują ochłody i ciągle szukają miseczek z wodą ;P

Aneta pisze...

Piękne paputki :) zdjęcia urocze, o tej porze roku można codziennie uchwycać piękno przyrody na fotografiach

Dusia pisze...

Paputki super, a przyroda nas zachwyca , pozdrawiam Dusia

moja-enklawa pisze...

Buciki urocze! Lato jest super jeśli chodzi o ogrodowe pyszności! A gdzie się ukrył dalszy ciąg Panny MIMI ? Pozdrawiam serdecznie

witaminka pisze...

paputki są przecudne
fotki świetne, szczególnie te z truskawkami, kocham truskawki

Dżej nej pisze...

Słodkie te paputki :)

Beata T pisze...

Urocze paputki na pewno sie przydadzą maleństwu :) Ślicznie ujęłaś naturę uwielbiam kwiatki łąkowe :))
pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget