piątek, 23 maja 2014

Rozdanie!!

Zapraszam na zapowiadane ROZDANIE!!

BANER:

Zasady ogólnie znane ;-))
  1. Komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w rozdaniu
  2. Zapisy do 30 czerwca
  3. Rozdanie dla posiadaczy blogów
  4. Umieszczenie u siebie aktywnego (podlinkowanego) powyższego banerka
W pierwszych dniach lipca trafem "ślepego losu" zostanie wyłoniona jedna osóbka do jakiej poleci lampion oraz motek Włóczki Sara Natura - idealna na ażurowy szal lub chustkę ;-)) Do tego będzie jeszcze "coś" filcowego, "co" pokażę później ;-))




;-)) 

POWODZENIA!! 

31 komentarzy:

karto_flana pisze...

Ja chetnie przygarne takie wspanialosci :)

Anonimowy pisze...

fantastyczne słodkości! ja też jestem chętna:)

pozdrawiam Ania

evejank.blogspot.com pisze...

O jakie śliczności :) Kusisz, oj kusisz. Oczywiście, ze się zapisuje. Zaraz info umieszczam na blogu-pozdrawiam

Unknown pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
Pozdrawiam serdecznie.

CreaDiva pisze...

Z wielka przyjemnością dołączam do zabawy i liczę na szczęście, zwłaszcza że nagrody nadzwyczaj interesujące :-) Pozdrowienia!!!

Ania z byanak.pl pisze...

Nie może mnie zabraknąć:) Chętnie również wezmę udział. Zgodnie z zasadami-banerek wisi na blogu

barbaratoja pisze...

Jeszcze ja, ja też poproszę :-)

Basia Nolberczak pisze...

To i ja się zapiszę i pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Równiez sie zapisuję:)
Banerek u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
Pozdrawiam

Doriss pisze...

Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie po tak śliczny lampionik.
Pozdrawiam serdecznie

Anna pisze...

O jaki piękny lampionik! Zgłaszam się! Banerek wrzuciłam na http://moja-dlubanina.blogspot.com

Wyplatanki pisze...

Witaj! Bardzo fajny lampion i przepiękny kolor włóczki, nagrody tak kuszą, że nie mogę się oprzeć i chętnie się zapiszę ;)
pozdrawiam

Gałązka pisze...

Ja także ustawiam się w kolejce!
Pozdrawiam

Kasia pisze...

Ustawiam się w kolejce, lampion prześliczny, a motek włóczki zawsze się przyda, pozdrawiam Kasia
sploooty.blogspot.com

Alina pisze...

I mnie nie moze zabraknac w kolejce :))
Serdeczne usciski Karolinko!

bunnydreams.blog pisze...

Ustawiam się w kolejce i liczę że ten piękny lampion będzie ozdabiał mój kąt :)
Pozdrawiam ciepło
Iza
www.bunnydreams-blog.blogspot.com

Kasia pisze...

staję w ogonku i ja:)

marrika91 pisze...

Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam
marrika91.blogspot.com

Anko pisze...

Na włóczki to nie trzeba mnie namawiać zapisuję się z radością. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.

madebymali pisze...

Ja też chętnie powalczę:)

AnitaM pisze...

Ale uroczy lampionik;] z przyjemnością się pobawię. banerek u mnie; http://liona-mojepasje.blogspot.com/

Asikowy KAcik pisze...

I ja także się zapisuję:). Banerek już zamieszczony:).

Ropcia pisze...

I ja się ustawiam w kolejce :)
Pozdrawiam

witaminka pisze...

chętnie dołączam do zabawy i pozdrawiam cieplutko

dorota24680 pisze...

Chętnie skorzystam z zaproszenia.

HappyAlimak pisze...

:) podobno przypadki nie istnieją, zatem nie przypadkowo tutaj trafiłam :) ..i z wielka przyjemnością zaproszę do siebie ten wspaniały koronkowy lampionik :)
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na candy:)

zainspirowana pisze...

bardzo chętnie dołączę do zabawy :)

Dżej nej pisze...

Kolejeczka już długa, ale i ja się w niej ustawiam :)
Pozdrawiam
Dżej nej

Beata T pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Fajna jest ta ozdoba na świeczkę
pozdrawiam

Paulyntolyna pisze...

A ja na ostatnią chwilę zapisuję się:) Pozdrawiam serdecznie

Wild Free Spirit pisze...

Chętnie przyłączę się do zabawy :) Banerek na blogu http://lacusie.blogapot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget