czwartek, 15 maja 2014

Flower Power. -w obiektywie-

Tematem szóstego wyzwania fotograficznego Photo challenge No6   Organizowanego przez We Grochy jest:

** FLOWER POWER **

Dziś 15 maja - imieniny Zosi
oraz Święto:
Dzień Polskiej Niezapominajki.

  
Naturalne dla mnie , że dziś właśnie sfotografowałam niezapominajkę.


Temat idealny do upamiętnienia i przypomnienia sobie o tak pięknym i całkowicie Polskim Święcie! Zapoczątkowanym przez Pana Andrzeja Zalewskiego 2002 roku. To coroczne święto przyrody, jak i pamięci ważnych chwil w życiu, osób, miejsc i sytuacji. Polska odpowiedź na Amerykańskie Walentynki.
Dziś w Klubie Rękodzieła mieliśmy piękną i bardzo ciekawą prelekcję na temat Zoś, oraz niezapominajek. Nasze rękodzieło też było ściśle związane z tym tematem. Moje dzisiejsze poczynania pokażę niebawem.

Wiersz Marii Konopnickiej 

Niezapominajki
to są kwiatki z bajki!
Rosną nad potoczkiem,
patrzą rybim oczkiem.

Gdy się płynie łódką,
Śmieją się cichutko
I szepcą mi skromnie:
„Nie zapomnij o mnie”.

;-))

13 komentarzy:

www.mamwene.pl pisze...

Jest taka malutka, a ma taką moc :) Piękne zdjęcie!

klamaja pisze...

kocham te kwiatki :D a jak odkryłam ze sa jeszcze białe i różowe, to troszkę zapomniałam o niebieskich ;)

Ewa Bera pisze...

Można powiedzieć - małe jest piękne. Niezapominajka, stokrotka - trzeba się zatrzymać i delektować się ich urodą.

moja-enklawa pisze...

O Zośce pamiętałam, o niezapominajce - zapomniałam. Pozdrawiam cieplutko. Czy ten maj się wypogodzi?!

Ania z byanak.pl pisze...

Cudne zdjęcie:)

Unknown pisze...

Niezapominajki kwiatki z bajki :) Cudne są , ostatnio nawet rozmawiałam z kimś na temat ulotności chwili i dałam za przykład właśnie niezapominajkę. Szkoda,że już przekwitają i trzeba czekać znów cały rok by podziwiać ich delikatność. Buziaki

Unknown pisze...

Niezapominajki kwiatki z bajki :) Cudne są , ostatnio nawet rozmawiałam z kimś na temat ulotności chwili i dałam za przykład właśnie niezapominajkę. Szkoda,że już przekwitają i trzeba czekać znów cały rok by podziwiać ich delikatność. Buziaki

Unknown pisze...

Niezapominajki przypominają mi dzieciństwo i ogródek pełen właśnie tych kwiatków - a wiersz często recytowała mi mama! :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aneta pisze...

Niezapominajki są cudne, niby takie kruche i maleńkie płatki a wyjatkowej urody

Beata Redzimska pisze...

Sliczne te Twoje niezapominajki.
Nie wiedzialam (a raczej zapomnialam), ze ten wiersz o niezapominajkach jest autorstwa Marii Konopnickiej. Pozdrawiam Beata

mamaolgi pisze...

Bardzo ładny portrecik:)

Unknown pisze...

Taki mały kwiatek , a ma w sobie tyle uroku :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget