niedziela, 4 maja 2014

Jest taki czas...

Majówka minęła pod hasłem - SZTRYKOWANIE.
Mieliśmy Cudownego Gościa! Sama przyjemność gościć osobę z którą jest tyle wspólnych tematów, z którą dzielę pasję do rękodzieła... Niestety z wrażenia nie sfotografowałam pięknego swetra jaki powstawał podczas pobytu u nas, czego żałuję - nadrobię to jednak przy następnym spotkaniu. Pewnie będzie już ukończony, wówczas Wam pokażę. 
Dziergałyśmy, szukałyśmy inspiracji, uczyłyśmy się też nowych wzorów.


W zeszłym tygodniu musiałam pruć moją robótkę - pierwszą taką - więc nitek pomocniczych do ewentualnego prucia przybywa. Nie zraża mnie to jednak ;-))


Próbowałyśmy też rozgryźć nowy wzór z marnym skutkiem - pięć narzutów jeden po drugim ?? czarna magia - ale to rozkminimy HA! ;-))


Pogoda nie dopisała - mało zwiedzania i dotleniania - jednak moje kochane konwalie już kwitną i stroją dom! ;-))


Odrobinę słońca weekendowego MiMi łapała bardzo dokładnie acz leniwie...


Spokojnego i twórczego tygodnia życzę!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Zapraszam jeszcze do Wspólnego Dziergania ;-))



;-)) 


7 komentarzy:

karto_flana pisze...

Mnie tez dzisiaj prawie caly dzien zeszedl na pruciu... ech, drutowe prucie potrafii doprowadzic do ostatkow cierpliwosci. Jakie mile odwiedziny mialas ;) moja sasiadka robi piekne koronki klockowe, ale ja neistety tego nie umiem...

moja-enklawa pisze...

Mimo marnej pogody miałaś udany długi weekend! Ja spędziłam go w kolegiacie pracując. Właśnie zaczął się mój weekend! Pozdrawiam

allshadesofblue78.blogspot.com pisze...

Pięć narzutów brzmi groźnie:) Jestem strasznie ciekawa co z tego powstanie, pozdrawiam:)

Ewa Bera pisze...

Ale jak nowe zadania przed Tobą to i prucie wtedy nie straszne.

Unknown pisze...

Twórczy i udany weekend to coś co najbardziej lubię :) Cieszy mnie to,że mimo niepogody fajnie go spędziłaś i w miłym towarzystwie :) Mimi urocza jak zwykle. Pozdrawiam

Justyna Żukowska pisze...

Piękne konwalie! Niemal czuje ich zapach. Miło popatrzyć na MiMi :) Koty działają na mnie wręcz terapeutycznie. Ciekawa też jestem efektów nowego wzoru.

klamaja pisze...

o widzę że nie tylko szydełko idzie w ruch :D będzie coś szarego- lubię szary wiec już mi się podoba ;)no tak , szkoda że pogoda nie dopisywała na pierwsza majówkę ;)ale mam nadzieje że słońce znowu przygrzeje jak dzis rano i bedzie mozna sie cieszyc spacerami :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget