niedziela, 25 maja 2014

Torebka wspólnie dziergana - (mój) FINAŁ

Czasu na dzierganie jest jeszcze , a jest... Kwadraty jednak tak błyskawicznie się szydełkowały, że w sumie nie wiem kiedy je ukończyłam... Projekt do swoich potrzeb modyfikowałam o inne "ucho" torebki, które wykonałam zwykłym szydełkowym łańcuszkiem, który moim zdaniem bardziej pasuje do nie wielkich wymiarów torebki ;-))
Drugą edycję zabawy organizowała ponownie Karto_Flana 
Więcej szczegółów--> Wspólnego Dziergania

włóczka:
posiadane resztki
wymiary: 
22x22 cm plus 110 cm "ucha"
szydełko:
4,00 mm










Do 12-go czerwca jeszcze sporo czasu, więc jeśli ktoś jeszcze ma ochotę na Wspólną zabawę to serdecznie Zapraszamy!! 

Dziękuję Eli za kolejną Wspólną zabawę, za możliwość zainspirowania projektem, to wielka przyjemność dla mnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pogodę w ostatnich dniach wykorzystywałam aktywnie i relaksacyjnie.

;-))

14 komentarzy:

moja-enklawa pisze...

Wspaniała wyszła ta torebka z kwadratów. Taka kolorowa i radosna. Promieniuje dobrą energią. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego niedzielnego popołudnia.

Unknown pisze...

Torba jest super;)Okazuje się,że wszystko można świetnie wykorzystać.

Unknown pisze...

Wyszła wspaniała torba.

Hania pisze...

Bardzo ładna kolorowa torebeczka :)
Pozdrawiam

evejank.blogspot.com pisze...

Bardzo ładna Ci wyszła ta torebka.

Unknown pisze...

Wyszła pięknie, to prawda :) Bardzo lubię spacerki z kijkami :) Pozdrawiam

szydełkowa mama pisze...

Świetnie wyszła. Żałuję, że czas nie pozwolił mi na zabawę z Wami, ale może w przyszłości też sobie zrobię taką torebeczkę :)

Julia pisze...

Fajne kolorki wyszły. Ja tym razem, choć duchem bardzo chciałam, to ciałem i Leniem wiedziałam, że się nie wyrobię. Do odstąpienia z wspaniałego pomysłu wspólnego dziergania przekonał mnie fakt, że nie miałabym, co zrobić z taką torebeczką. :)

ella 0591 pisze...

Bardzo radosne kolorki i torebusia ładna...

karto_flana pisze...

Ale ladna :) Dziekuje za wspolne dzieragnie, na pewno sie jeszcze spotkamy :)

Alina pisze...

Super torebka Karolinko!!! Bardzo ciekawie wyglada ten wzor, szczegolnie z roznymi kolorami wloczki...
Bardzo serdecznie Cie sciskam !

CreaDiva pisze...

Rewelacyjna torebka, uwielbiam takie kolorowe dodatki! Ja niestety nie dołączyłam do wspólnego dziergania ponieważ miałam inne zadanie - urodzenie potomka, ale następnym razem może się uda :-) Serdecznie pozdrawiam!

CaNiSa pisze...

Ale fajna wyszła :D widząc kwadraty jakoś nie potrafiłam sobie wyobrazić efektu, teraz widzę, że jest super! :)

Ewa Bera pisze...

Fajna, letnia torebeczka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget