sobota, 28 grudnia 2013

Ciepłe wspomnienia w sercu...

Minęły Magiczne i Bajkowe Święta!
Ten czas właśnie taki dla mnie był ;-)) 
Po prostu wspaniały!
Cicho, spokojnie... Rodzinnie...
Oczywiście relaks przy robótce też był ;-))
Pozostały ciepłe wspomnienia w sercu...




Mam nadzieję, że jak ja znaleźliście pod choinką same wspaniałości?
W tym roku bardzo łaskawie mnie obdarowano... Kilkoma wspaniałościami pozwolę się pochwalić.
Piękne włóczki ...


Motki czerni ze złotą nitką, które są już na drutach, oraz piękne niebieskie z błyszczącym błękitem!
Wspaniały drewniany Tamborek-muszę zacząć haftować! ;-))

Inspirujące książki...


Oraz własnoręcznie wykonany obrazek przez pewną niesamowicie Ciepłą Osobę...


Teraz powoli kontynuuję sztrykowanie mojej złotej czerni, uczę się nowych ściegów/wzorów na druty, czytam z zapałem inspirujące książki...
Jeszcze przed Świętami ukończyłam serwetkę o jakiej TUTAJ wspominałam. Pogoda jednak nie odpowiednia bym zrobiła zdjęcie jakie odda kolor serwetce... dziś bardzo bury dzień i wietrzny... Brrr...
~~~~~~~~
Pokażę więc notesik... który zmienił w Wigilię właścicielkę.



Notesików powstało jeszcze kilka... pokażę przy następnej okazji.

;-))

7 komentarzy:

moja-enklawa pisze...

Cieszę się, że miałaś udane święta, takie jakie najbardziej lubisz i dostałaś mnóstwo prezentów, wymarzonych do dalszej robótkowej twórczości! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wczorajszy komentarz!!! Iza

Unknown pisze...

Tak prosto i pieknie napisałaś o swoich świętach,super,że je tak wspominasz;)
Prezenty piękne;)Czekam na pierwsze hafty;)
Taka mnie myśl naszła,że z nami ten mikołaj ma najmniej problemu,bo rękodziełomaniaczki cieszą się ze wszystkiego co z robótkami związane;))
Pięknego nowego roku Ci Karolinko życzę;)

Monika na hamaku pisze...

Ciepłe wspomnienia to jest to co powinno zostać w sercu po takich świętach. Piękne prezenty teraz pozostaje Ci tylko tworzyć, kolejne wspaniałości:)
pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Święta ...szkoda,że już minęły i zostały tylko ciepłe wspomnienia w sercu :) Cudowne prezenty Karolinko :)

sylwik pisze...

Pięknie :) a teraz wspaniałego Nowego Roku!

karto_flana pisze...

Piekny, wspanialy czas... :) Pieknei napisalas...

Darenika pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget