czwartek, 2 stycznia 2014

***

Nowy Rok pięknie się zaczął!
Mam nadzieję, że i dla was zaczął się ona przyjemnie i radośnie ;-))

Z początkiem Roku chciałam pokazać poczynione w grudniu notesiki.

Żółty, wiązany.



W środku serduszko.


Z kwiatkami i motylkami.



Oraz zielony, kwiecisty, wiązany.



Z serduszkiem wewnątrz.


~~~~

Przed nadejściem Nowego Roku nie miałam możliwości złożyć Wszystkim Wam najserdeczniejsze życzenia Noworoczne! By ten Rok obfitował w same dobre chwile i by spełniły i zrealizowały się Wszystkie Wasze marzenia ;-))


i widok na piękne roziskrzone sylwestrowe niebo...




;-))

5 komentarzy:

luzik-Danka pisze...

śliczne upominki:))

moja-enklawa pisze...

Karolinko zastanawiałam się gdzie się podziewałaś, bo mi Ciebie brakowało! Spełnienia marzeń w 2014 roku i wszystkiego co najlepsze! Udane notesy, najbardziej przemawia do mnie ten żółty w ciepłym, energetycznym odcieniu! Pozdrawiam serdecznie!

Unknown pisze...

Bardzo mi się podobają wszystkie notatniki, są prześliczne i z pewnością będą w nich tylko dobre notki , czego z całego serca Ci życzę. Wspaniałego Nowego Roku ! Ina

Unknown pisze...

Bardzo ładne notesiki.Podoba mi się ta tektura falista;)
Ja Tobie też Karolinko życzę samych pięknych chwil w nowym roku;)

Unknown pisze...

Notesiki bardzo pomysłowe. A w Nowym roku życzę Tobie samych cudownych chwil i głowy pełnej pomysłów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget