środa, 18 grudnia 2013

Nastrój i romantyzm postrzegać można różnie...

 Patrzeć można w różny sposób... Oczami lub sercem lub artystycznym ciepłem serca i duszy...
Postrzegać możemy różnie - ja lubię jak najbardziej optymistycznie!
Jedna kompozycja... w różnych odsłonach, różnie dostrzegana...





Każde zdjęcie inaczej wykonane i inaczej doszlifowane... Ot... Widzieć jedną rzecz można w różny sposób ;-))

~~~~

I podziękowanie dla miłej Czytelniczki mojego bloga, która bezinteresownie wiedziała jak sprawić mi przyjemność... bo doskonale 'wyczytała', że ja guziki uwielbiam!
Aniu...... DZIĘKUJĘ ;-))


;-))


4 komentarze:

Unknown pisze...

Jestem zachwycona zdjęciami Karolinko. Widać po nich ,że Twoja duszyczka jest niezwykle wrażliwa, delikatna i romantyczna. Pięknie. :) Gratuluję prezentu :)

Monika na hamaku pisze...

Piękne zdjęcia, każde inne a jednak te same, tak jak postrzeganie świata przez nas. Każdy tę samą sytuację widzi inaczej:)
pozdrawiam serdecznie

moja-enklawa pisze...

Prześliczne te kompozycje w blasku świec! Umiesz tworzyć nastrój. Pozdrawiam cieplutko!

Unknown pisze...

Piękne zdjęcia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget