czwartek, 9 września 2010

Zawsze...

...chciałam umieć malować obrazy...na płótnie...



Jednak efekty mojego "chcenia" nie mnie oceniać, bo mam w sobie dużo samokrytyki w tej dziedzinie

------------------

Od rana pada i niech to dundel świśnie mi zimno i jakoś tak buro z humorem w tą szarówkę. Choróbsko mnie nie opuszcza wstrętne. Choć walczę z nim na różne sposoby...
No ale dość narzekania bo ja z natury optymistka jestem, tylko mokrej szarości nie lubię.

Dziękuję po raz enty za to, że tu zaglądacie. Ślady po odwiedzinach zostawiacie, bo mi chęci do tworzenia Dajecie.

Pogody ducha życzę ;-*

5 komentarzy:

decou-galeryjka pisze...

no proszę, jestem pod wrażeniem Twojej wszechstronności! malunek bardzo mi się podoba! zdrówka życzę!!!

Janeczkowo pisze...

Zdrowia życzę:)

Naklejki-Klejki pisze...

A ja za to chciałabym tak się posługiwać nitką:) Jeśli mogę coś doradzić w malowaniu to wydaje mi się, że lepiej by było gdyby tło z różami lepiej się wtapiało. Tyle mojej wiedzy, że obraz to nie malowana rzecz tylko całość płutna. Wszystko trzeba wygospodarować. Pozdrawiam serdecznie! I Zapraszam do mnie:)

Halina - jetel pisze...

Zdrowiej, Oaza!!!

Zula pisze...

Piękne róże! Zdrówka życzę, mnie też coś rozkłada, jesień niestety ;)
Pozdawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget