wtorek, 20 lipca 2010

Papierowa pogoda

Przerwa od upałów. Teraz nawet jest przyjemnie na dworze. Chłodny wiatr muska policzki i chłodzi ciało.
Powoli rozruszam się w tworzeniu nowych rzeczy. Ostatnimi czasy nie miałam czym nowym się pochwalić, bo jakaś niemoc mnie napadła i ograbiła z chęci tworzenia. Za oknem papierowa pogoda, więc kartka się zrobiła.



Wczoraj wieczorową porą tęcza nas odwiedziła. Oczywiście musiałam ją uwiecznić, bo nie byłabym sobą.




Przyjemności i wielu twórczych chwil ;-))

Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie. To takie ważne dla mnie i motywujące ;-)) Dziękuję

2 komentarze:

vena7 pisze...

Karteczka wesoła i kolorowa..A foto śliczne -tęcza cza cza cza....pozdrawiam...

Javorkowo Aga Jaw pisze...

taka zieloniutka! też jestem na etapie zielonego
chyba się zmówiłyśmy :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget