środa, 14 lipca 2010

Muszę się pochwalić...

Dziś kolejna porcja karteczek imieninowych jakie dostałam od Was ;-)) Sprawiłyście mi nimi ogromną przyjemność DZIĘKUJĘ

od Fuerto



od Anety



od Deilephila



Byłam też wczoraj u Rodziców i odebrałam moją pierwszą wygraną w Candy u Joasi bijou-TAsi




Cudna bransoletka!! Dziękuję Ci kochana!!

Od moich kochanych Rodziców na imieninki dostałam taki śliczny wazon



Wczoraj wieczorkiem gdy poczułam chłód wykrzesałam jeszcze dwie broszki:





Od rana natomiast wszyscy się chłodzili i pluskali... Najmniejszy też, co... Bodzio nie gorszy




Koniec relacji.
Pozdrawiam w ten upał i życzę ochłody ;-))

5 komentarzy:

Avarill pisze...

Piękna cukierkowa bransoletka.
Wszystko cudne, ale najpiękniejszy jest świniaczek! Och, jak mi się marzy świnka morska... A Twoja jest przesłodka.

Justyna (Sarmatix) pisze...

Śliczne karteczki!
I bransoletka pięknie prezentuje się na Twoim nadgarstku :)
W ogóle bardzo fajnie - letnio jest w tym wpisie :)
Świnka w ręczniku jest przebojowa :)
Poza tym ogromnie podobają mi się Twoje broszki.
Rzeczywiście piękny prezent od rodziców dostałaś.

ella 0591 pisze...

Cudowne broszki tworzysz!Prawdziwe arcydzieło.

Nika pisze...

Bodzio cudowny :) widać, że było mu dobrze :)

Broszki pierwsza klasa :)

bijou-TAsia pisze...

cieszę się, że bransoletka się podoba :D przepraszam, że dopiero teraz piszę... ale nie mogę się zaaklimatyzować...
pozdrawiam!!! :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget