poniedziałek, 3 maja 2010

Odkrywam

nowe zainteresowania... Wiem, wiem... Już tyloma rzeczami się zajmuję i jeszcze nowe wymyślam. Nie potrafię skupić się tylko na jednym. Taka moja natura. Niespokojna dusza :-D Uwielbiam odkrywać nowe techniki tworzenia, sprawia mi to frajdę.

Najpierw masa solna. Pierwszy raz coś takiego zrobiłam. Świetna zabawa. Przepis znalazłam u Moniki





wzór na tego aniołka też znalazłam u Moniki w Cafeart




ten nie wyszedł tak jak planowałam, ale ma jakiś urok



Z reszty masy solnej zrobiłam serduszka



Filcowanie. Też świetna sprawa (na mokro, bo igiełek nie mam )



i z braku tych igieł "listek" musiałam przyszyć



a tu wszystko razem



Oczywiście dzisiaj powstało jeszcze kilka Aniołków, ale jeszcze schną i nie zrobiłam im zdjęć, więc pokarzę innym razem :-))

Do miłego ;-))

4 komentarze:

Halina - jetel pisze...

Aniołki śliczne!
Dziękuję za wyróżnienie. Miło mi.
Pozdrawiam

Zula pisze...

Super aniołki!

sylwik pisze...

no i bardzo fajnie! tak trzymać :)

sylwik pisze...

i jeszcze jedno ;) zapraszam do mnie na Candy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget