środa, 19 maja 2010

Nowości

Pogoda do bani, więc trzeba się pocieszyć... Wczoraj byłam na malutkich zakupach. Na duże mnie nie stać :'-((

Kupiłam sobie tenisóweczki. Licząc, że będę miała okazję je w tym sezonie założyć



Natomiast od mojego mężusia dostałam tą urody cudnej Biedroneczkę.



Pamiętał jak ja kocham się w biedronkach....





na "brzuszku" ma serduszka



Strasznie ciężko dostać coś gotowego na kształt biedronki. Mąż przyznał się, że od kilku miesięcy coś takiego mi szukał... i znalazł ;-))

P.S. deszcz przestał padać! Ciekawe ile minut tym razem....

Trzymajcie się ciepło... Pa ;-))

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget