czwartek, 27 maja 2010

Candy

zainspirowana Waszymi wspaniałymi Candy, postanowiłam takowe urządzić u siebie. Takie małe i skromne i bez okazji. Choć mój mąż mówi,że to zachęta by inni tu częściej zaglądali. Coś w tym jest... Oto co mam do zaoferowania jakiejś osóbce, której się poszczęści:



W zestaw wchodzi: szyty (filcowy) piesek, szydełkowy woreczek, dwie wstążki w kolorze zielonym i białym (po 1 metrze każda), serduszko z masy solnej, mały, szydełkowy kwiatek, koraliki na gumce w kolorze złotym, zawieszka na srebrnym druciku, kasztanki (bo w każdym domu powinny być), dwie zębowe psuje i dwie (moje ulubione) herbatki.
Zresztą wszystko na zdjęciu widać.
Chętne osoby na te drobiazgi (posiadające blog) proszone są o zostawienie komentarza pod tym postem do 25 czerwca i umieszczenie u siebie na pasku bocznym info ze zdjęciem i linkiem do mnie. Wylosuję jedną osobę 26 czerwca. Chyba o niczym nie zapomniałam... Powodzenia ;-))

ZAPRASZAM!!

;-))

35 komentarzy:

vena7 pisze...

To jestem zapisana ...Pozdrawiam Monika

Javorkowo Aga Jaw pisze...

fajno !

Zula pisze...

Z przyjemnością się zapisuję :)
Info na pasku bocznym bloga już jest.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Mogę się przyłączyć? Nazywam się Magdalena Antosik, mój adres to szkofia@hotmail.com No i szukam przyjaciół również :D

Unknown pisze...

Witam ponownie. Chciałabym i ja zaprosić do siebie na Candy Zapoznawcze. Może ktoś będzie chciał poznać bratnią duszyczkę taką jak ja :) Zapraszam i do mnie www.hand-made-haftowanki.blogspot.com

Anonimowy pisze...

I ja się ustawie w kolejce. Pozdrawiam

Pcz pisze...

Oj chętnie się zapiszę i spróbuję szczęścia... Sympatycznie jest na blogu... pozdrawiam
summer21.blog.interia.pl

Unknown pisze...

ja tez sie zapisuje pozdrawiam

Szara pisze...

Startuję w Twoim candy :) I to z wielką chęcią :)

Zumiko pisze...

Z wielką ochotą przyjmę te słodkości :)
Na pasku już jest
pozdrawiam,
Ania
madebyania.blogspot.com

Kasia pisze...

Ja tez sie pisze na Twoje slodkosci...juz sam ten, maluski piesek taki slodki...
Link i zdjecie dodane!

decou-galeryjka pisze...

i ja, i ja też!

Justyna (Sarmatix) pisze...

Fajne candy :) Staję w kolejce :)

Annasza pisze...

Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy i chętnie zostanę u ciebie dłużej, bo właśnie trafiłam. ;)) Pozdrawiam, Ania

sylwik pisze...

te herbatki to też i moje ulubione! :) ustawiam się ! :)

Wisienka pisze...

To i ja chętnie się dopiszę!

gagipa pisze...

ja też się zapisuję
www.bizugagipy.blox.pl

bijou-TAsia pisze...

no to ja też :D :p

alicja11 pisze...

DOPISUJE SIĘ Z PRZYJEMNOŚCIĄ.POZDRAWIAM!
http://alicja11.blogspot.com/

Ata pisze...

To i ja się zapisuję :-)

Mika Modrzyńska pisze...

Ja również ;) Wspaniały blog ;)

TuKara pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Visenna pisze...

dopisuję się:)

Patchworld pisze...

Słodkości wielce kuszące...więc i ja się z chęcią zapiszę do grona oczekujących na losowanie;)!Info u mnie na blogu już jest: patchworld,blox.pl
Pozdrawiam ciepło, Ewa;)

Domma79 pisze...

zglaszam sie i ja:))
dziekuje ze i u mnie goscisz na liscie:))

Halina - jetel pisze...

No to ja też!
Będzie okazja przećwiczyć lekcję, której mi wczoraj udzieliłaś :)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Zapisana i oczekująca. Pozdrawiam z Wrocławia:)

Śmietanka pisze...

Zapisuje się ;)

ella 0591 pisze...

Ja tez sie zapisuję na takie piękności..moze szczęscie uśmiechnie sie do mnie.Pozdrawiam

kasia2609 pisze...

Ja też chcę spróbować szczęścia u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

Decorka pisze...

zapisuje sie zapisuje ::) slodziutki piesek :)

helksa pisze...

To i ja spróbuję szczęścia.

EwciaKicia pisze...

Ahh i tak mi sie nie uda, ale co tam zaryzykować można :D

Nataliya pisze...

Może jeszcze się załapię:)
Pozdrawiam!

Avarill pisze...

Jestem nowa, i chętnie piszę się na candy ^^ Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget