poniedziałek, 17 maja 2010

Breloczki

Już zapomniałam jak wygląda słońce... Za oknem deszcz i wiatr. Jednym słowem bura. Przeglądałam dzisiaj zdjęcia i znalazłam kilka swoich prac, których jeszcze Wam nie pokazywałam

główki breloczki

sowa


kotek


sowa


misio


kotek


i wszystkie razem


breloczki są wykonane na szydełku. Taka ciekawostka... Wszystkie z jednego motka! Na początku kulki, wełna była popielata, w trakcie szydełkowania odkrywałam jak ciemnieje i zamienia się w ciemny brąz. Takiej wełenki jeszcze nie widziałam ;-))

P.S. Słońca brak na niebie, to życzę Wam go dużo w duszy ;-))

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget