niedziela, 20 lipca 2014

Na kartce papieru kadr uchwycony.

Upał doskwiera... Słońce praży... Ogród co rusz podlewany. Pogoda dziś mnie przytłoczyła - skumulował się we mnie ten upał! 
W ostatnich dniach sporo rysowałam... TUTAJ pokazywałam zajawkę rysunku wykonywanego w plenerze. Bardzo dawno nie rysowałam, nie szkicowałam w plenerze. Pojechaliśmy grupą Klubowiczów Boules nad Jezioro, ponieważ moje palce nadal wymagają odpoczynku i od szydełka/drutów i również od kul do Penatque wzięłam w torbę aparat, szkicownik i zestaw ołówków. Po spacerowałam, porobiłam kilka zdjęć, pod osłoną drzew, w cieniu zrelaksowałam się rysując. Już prawie zapomniałam ile frajdy daje rysowanie tego co przed nami...


Rysowanie tak mnie pochłonęło, że moja praca już nad jeziorem została w pełni ukończona.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Urzekająca, mieniąca się tafla jeziora.



Słońce gorące.


Widok z pomostu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W środę natomiast miałam wspaniały babski spacer!
Niebieskie spódniczki na plaży ;-))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sentencja na dziś:

"Miłość dodaje otuchy, jak promień słońca po deszczu"
William Szekspir

;-))

9 komentarzy:

Agu-sia pisze...

Piękne zdjęcia.
A rysunkami zachwycam się za każdym razem jak je pokazujesz.

kregulaart pisze...

Szkice piękne. Sentencja na dzisiaj wyjątkowa.

Justyna Żukowska pisze...

Świetnie rysujesz! Bardzo podobają mi się tez zdjęcia - takie są wręcz terapeutycznie relaksujące.

Dusia pisze...

Uchylasz nam coraz więcej swoich umiejętności - szkice super , a jezioro czasami potrafi wyglądać groźnie , pozdrawiam Dusia

Unknown pisze...

Zazdroszczę Ci zdolności.Podziwiam wszystkich którzy za pomocą farb czy ołówka potrafią odzwierciedlić rzeczywistość.
Piękny obrazek.

Unknown pisze...

Rysunek świetny ;) Zazdroszczę umiejętności .

Aneta pisze...

POdziwiam za umiejętność rysunku, pięknie Ci wyszło :) Ja pozostaję przy doceupage, bo rysunek czy pędzel mnie nie lubią

NIe ma to jak relaks nad wodą :) ja w tym roku urlopuję nad morzem, już się nie mogę doczekać, kiedy usłyszę szum fal

Unknown pisze...

Talentów masz wiele, miło podglądać takie osoby:)

Pozdrawiam
Karolina
Żyj Kochaj Twórz

moja-enklawa pisze...

Wspaniale Ci wychodzi to rysowanie. Podziwiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget