wtorek, 15 lipca 2014

Co było w czerwonej paczce?

Którą otrzymała Dżej Nej w wygranym moim blogowym rozdaniu? Czerwonej paczce upchniętej w za małą kopertę - bo większych na poczcie nie mieli (?!?!)


Do Szydełkowego lampionu, oraz motka włóczki obiecałam filcowego cośka niespodziankowego.
Tak też uczyniłam , filc biorąc w dłoń ...


Filcowe kolczyki z koralikami z tworzywa, bigle antyalergiczne.


Oliwkowe mydełko otulone filcem, idealne do szafki z bielizną pościelową, zapewniające miły zapach i brak moli.


Dwie podkładki pod kubeczki filcowane na mokro - mój debiut w tej sztuce filcowania.


Wszystko w odcieniach rudości... Ot jakoś mi ten kolor pod pasował pod nick  i awatar Dżej Nej . Wiem, że przesyłka dotarła i mogłam z czystym sumieniem za prezentować cóż wysłałam. Nowa właścicielka napisała, że zawartość przesyłki jej się podobała, co cieszy mnie bardzo ;-))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W dalszym ciągu daję odpoczywać moim łapką od szydełka i w niedzielę relaksowałam się w plenerze w taki sposób:



;-))

4 komentarze:

karto_flana pisze...

Jakie piekne prezenty! Jestem zachwycona tymi filcowymi wytworami :) I bardzo ciekawa rysunku :)

szydełkowa mama pisze...

Śliczna wygrana. Ja przegapiłam, bo jakoś mi ostatnio nie po drodze do takich zabaw. Pozdrawiam :)

HappyAlimak pisze...

Fajne prezenty:) ..a ten rysuneczek interesująco się prezentuje, no, właściwie to skraweczek rysunku;)
Serdecznie pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

wspaniały prezent trafił do zwyciężczyni Twojego candy :)
A ja bardzo dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) pozdrawiam cieplutko!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget