środa, 3 listopada 2010

Jeż i wypalanki

Mam jeża ;-))
Jeżo zwierza... Jeżo podobnego... Ale mojego... Osobistego... i... sama go zrobiłam ;-))




ja się z niego cieszę jak małe dziecko, które dostało wytęsknioną zabawkę z często oglądanej wystawy. No co... mnie do szczęścia dużo nie trzeba.

***
Jak już kiedyś pisałam - piękno tkwi w drewnie. Komplet wypaliłam jeszcze przed moim choróbskiem.Potem go polakierowałam w garażu dwa razy i... zapomniałam...  Wczoraj mąż mi przynosi. Więc troszkę odleżały i wymarzły i dojrzały do prezentacji drewniaczki 




Kolczyki na srebrnym biglu, zawieszka na łańcuszek lub rzemień. Prawa i lewa strona inna... Choć tematycznie ta sama.

Pa

12 komentarzy:

emade76 pisze...

Jeżyk słodki, a drewniaczki - śliczne!
Wyślij mi proszę swój adres mailowy (emade76@gmail.com). Pozdrawiam

alicja11 pisze...

Piękny jezyk ci wyszedl -fajny breloczek masz teraz.Kolczyki superowe.

Decorka pisze...

cudny jez a komplet przepiekny :*:*:*:*
bardzo ale to bardzo mi sie podoba bardzo delikatny i kobiecy :* swietny :*

sylwik pisze...

jeż świetny! bardzo sympatycznie wygląda ;)

Halina - jetel pisze...

Odlotowy ten jeżyk!!!
Wypalankowe próby to dla mnie zagadka od strony technicznej, jak to zrobić żeby na trzech elementach wzór, czymś tam wypalony, był taki sam.
Komplet biżuterii wygląda subtelnie.

Aśka pisze...

Ten jezyk mnie rozczulil!!!!! Sliczny bardzo!!!!
I bizuteria...ho, ho zdolna kobitka z Ciebie!!!

milmato pisze...

Jeżyk pierwsza klasa:))

Javorkowo Aga Jaw pisze...

masz jakąs prypalarke do drewna?
wzorki robią wrażenie.
Karolinko dziękuje z całego serca
za wsparcie....
fajnie że jesteś ...

Anonimowy pisze...

jeżyk super,milutki Ci wyszedł a komplecik drewniany jest rewelacyjny.

kiciula pisze...

no jeżyk przesłodki jest baaardzo :) a kolczyki...jestem pod wrażeniem :) Wypalanych kolczyków to jeszcze nigdy nie widziała, a Twoje są super!

vena7 pisze...

jeżyczek wspaniały ..pozdrawiam

Justyna Żukowska pisze...

Jeżyk jest przepiękny, przeuroczy, przesłodki, przefantastyczny!!!
Drewniany komplet też śliczny, ale jeżyk jest "the best" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget