piątek, 13 sierpnia 2010

Notes i szczęście....

Naoglądałam się pięknych notesów jakie robią zdolne dziewczyny. Zazdrościłam skrycie i nieśmiało mi się zachciało zrobić jakiś taki własny. Oczywiście u mnie brak sprzętu, papieru i wszystkiego fachowego. Brak kółek do połączenia i bindownicy itd. No, ale świat do odważnych należy.


Bindownice zwykłym dziurkaczem zastąpiłam


Ozdobny papier- tekturką


Użyłam papierowych, tasiemkowych kwiatków. Ten największy zrobiłam tak jak moje broszki. Są i motylki błyszczące



Metalowe kółka- papierowym sznureczkiem. Znalazło się też miejsce na koronki




Tym sposobem powstał mój pierwszy notes, który mi samej bardzo się podoba i jestem dumna z efektu wykonania. Choć niejedna z Was (która robi piękniejsze) powie, że tu nie ma nad czym tak wzdychać, ale ja i tak będę wzdychać, bo to mój pierwszy Taki notes, i w dodatku mi się podoba. Hmm...

Zapowiada się upalny dzień więc życzę chłodu dużo Wam. Pozdrawiam ;-))

P.S.
Właśnie zauważyłam, że dziś piątek trzynastego ;-D To jeszcze szczęścia i radości życzę w ten SZCZĘŚLIWY dzień ;-D

*************************************************************************************

Przyszła przed chwilką do mnie paczka. Jak mówiłam kilka chwil temu to szczęśliwy dzień. Właśnie doszła do mnie wygrana w candy u Ani Paka tłuściutka, że hej. Same zobaczcie









piękności!! Bardzo Ci Aniu Dziękuję Wszystko jest piękne. Papiery, tasiemki, przydasie wszystkie. Jest nawet kochana biedroneczka. Motylkowa tasiemka słodka, a bransoletka. Och, ja kocham bratki, to jedne z moich ulubionych kwiatów. Jej kolory wykonanie... Poezja. Przepiękna. Wszystko jest piękne ;-D ale mam dziś szczęście he he ;-D Uśmiech z twarzy mi nie zniknie, dziś zasnę z nim. ;-D

7 komentarzy:

emade76 pisze...

Nie trzeba mieć profesjonalnych dodatków i sprzętu, by wyszło coś pięknego! Wystarczy pomysł i chęci :) Brawo!

kiciula pisze...

cieszę się, że zawartość paczuchy przypadła Ci do gustu :) i ciesze się też, że bransoletka się podoba :) ściskam!

ps.notes wyszedł Ci super!

Aśka pisze...

Nawet nie zauwazylam, ze dzis piatek 13! To musi byc szczesliwy dzien! Super wygrana-gratulacje i piekny notesi moja Droga!

Javorkowo Aga Jaw pisze...

noteśik wyszedł rewelacyjnie
i gratuluje wygranej

Justyna (Sarmatix) pisze...

Ja też zachwycam się takimi pięknymi notesami na blogach :o) Twój jest extra! Może też sobie w końcu zrobię... Zapisuję sie na wszystkie candy, na których notes jest do wygrania, ale jeszcze nigdy nie udało mi się. Mam wprawdzie jeden z wymianki z Duś - ale jakoś pazernie mało mi ;o)
No i szczęściara z Ciebie! takie fajne candy wygrałaś :o)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Kochana dziękuję :o* Od kilkunastu lat wyciągałam ze zkrzynki tylko rachunki a tu nagle dostałam kartkę! :o) I to ze śliczną zawieszką w kopercie :o) Aż podskakuję z radości :o) :D

decou-galeryjka pisze...

dla takich ślicznych serwetek dałabym się pokroić!!! :(((
a notesu zazdroszczę - jest boooski!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget