piątek, 20 sierpnia 2010

Jesiennik

Mój brzydki "nerw" mnie nadal nie opuszcza. Towarzyszy mi tak już od dłuższego czasu. Udało mi się go na chwilkę poskromić. Zaowocowało to Jesiennikiem. Papierowy "notes" stworzony z kopert, na wspomnienia z wakacji lub coś innego.



kilka stron






tęczowe brzegi stron


Pogoda kapryśna, co źle wpływa na mój stan zdrowia. Pewnie jeszcze kilka innych ciężkich spraw wokół mnie ... Wszystko to ma wpływ na mojego "nerwa". Bo naprawdę pomysłów i chęci to ja mam multum. tylko jakoś sił brakuje mi. Za mało wiary w siebie chyba mam. Za dużo biorę na siebie i... Hm... nie będę Was tu może zanudzać swoimi problemami.
Mój kochany mąż mi weekend zaplanował. Bym tyle nie myślała i się zrelaksowała.Oby pogoda dopisała i słonecznie było.
Czego oczywiście i Wam życzę. Słonka cieplutkiego ;-D

8 komentarzy:

Karina pisze...

Bardzo ladny jesiennik. Ciesz sie, ze maz Ci weekend zaplanowal. Zycze wspanialego, udanego i slonecznego weekendu.(ja musze z mezem isc do kina na "Avatar" - nie lubie takich filmow i do chinskiej restauracji - nie nawidze kuchni chinskiej).

Javorkowo Aga Jaw pisze...

będzie dobrze głowa do góry

Janeczkowo pisze...

Super pracka. Przesyłam Ci trochę energii i uśmiechu i cieplutko pozdrawiam:)

Aśka pisze...

Taki maz to skarb!! A Ty uszy do gory!!! Jutro bedzie lepiej!!! Jesiennie dzis u Ciebie!

Halina - jetel pisze...

Hej dziewczyno, a co to za jesienny nastrój???
Popatrz dookoła, jest super!!!
Pozdrowienia dla szanownego małżonka no i oczywiście dla Ciebie :)

alicja11 pisze...

Dobry małż ,wypocznij,zrelaksuj się i nabierz sił...Pozdrawiam!

kasia2609 pisze...

Proszę zapomnieć o złym nastroju i dalej robić takie śliczne i bardzo pomysłowe notesy.

Justyna (Sarmatix) pisze...

Pogoda w weekend była piękna. Mam nadzieję, że u Ciebie również i że odpoczęłaś :) I że Twój nerw pójdzie do diabła ;)
A notes fantastyczny. I pomysłowy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget