niedziela, 6 czerwca 2010

Zagadka.....

nie została odgadnięta ;-(( Nikt nie zgadł... Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że "materiał" jaki użyłam jest dość nietypowy. Nie każda wpada na pomysł, aby szyć z... wiskozowej ścierki do kurzu, lub naczyń. Tak. Jest to najzwyklejsza ścierka. Filcem nie jest... bo stanowczo za tania. tak wygląda pod światło:



Świetnie się z tego szyje. Polecam.

By smutno moim kochanym kolerzankom nie było losowanko zrobiłam:

Maszyna losująca



Miesza i miesza i miesza....



Losuje



Zwyciężczynią jest......



decou-galeryjka

Gratuluję wygrania mojej małej niespodzianki.

Tak właśnie patrzę na zdjęcia jakie zrobiłam i napis.... Połknęłam "o" w Twoim nicku. Mam nadzieję, że mi wybaczysz gafę. Jak i to, że tak późno losowałam, ale wybraliśmy się do Poznania, na Jarmark Swiętojański. Potem wpadliśmy do Teściów na kawę i po 19-tej zlądowaliśmy w domu. Jestem padnięta....

spokojnej nocy życzę ;-))

3 komentarze:

decou-galeryjka pisze...

ooo, Kochana, oczywiście, że wybaczam! :)) bardzo się cieszę, że zostałam wylosowana i przyznaję, że zaskoczyłaś mnie tym materiałkem. niesamowite, ze ścierki takie cuda zrobić, to trzeba być czarodziejką!!! :) też dziś byłam na Jarmarku, może nawet gdzieś się minęłyśmy :))) odpoczywaj spokojnie, pozdrawiam cieplutko

Halina - jetel pisze...

Ależ jesteś pomysłowa!
Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni.

Javorkowo Aga Jaw pisze...

komkursik przegapiłam! jaka szkoda
net coś mi szwankował.
galeryjko gratuluje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget