środa, 2 czerwca 2010

Kartkomania

Kilka dni temu pisałam, że nad czymś pracuję... Mam już kilka kartek, którymi mogę się pochwalić. Wiele przydasi jakie użyłam przy tworzeniu ich jest od kochanej Moniki. Papier jest mojej "produkcji". Dokładniej mówiąc użyłam bloku technicznego, który ozdobiłam przy użyciu farb, ołówka i pióra.

Teraz masa zdjęć:



Nie wiem czy widać to na zdjęciu... pod warstwą farby są napisy

















tak się prezentują razem



Chciałabym Wam kochane Bardzo serdecznie podziękować za odwiedziny i masę miłych słów. To bardzo ważne dla mnie widzieć Wasze komentarze i tak cudnie miłe słowa.
DZIĘKUJĘ

;-))

4 komentarze:

asiorek pisze...

dziękuję za odwiedzinki:)
ale kartek naprodukowałaś:)
pokazuj nad czym tam jeszcze pracujesz:P
pozdrawiam

Javorkowo Aga Jaw pisze...

fajnie ci wyszło!

vena7 pisze...

No faktycznie ruszyłaś ostro- naprodukowałaś kartek dużo.Piękne są i kolorowe.Pozdrawiam serdecznie.

bijou-TAsia pisze...

hm... trudno stwierdzić, która najładniesza, ale mi tak wpadła w oko V :D super jest :)) w sumie jak wszystkie :p
i zapraszam do mnie na moje NIESPODZIANKOWE CANDY :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget