czwartek, 8 października 2015

Art Journal.

Nie napiszę nic odkrywczego stwierdzając, że jestem mocno nie na bieżąco w prezentacji mojego Art Journala. Na dokładkę powstały już dwa kolejne. Przecież nie można się ograniczać Twórczo! ;-))  Moją wielką inspiracją w stworzeniu pierwszego zeszytu była Jennibellie  Prowadzi Ona kanał na YouTube. Polecam gorąco każdemu kto waha się czy zacząć przygodę z Journalingiem. Struktury, faktury... Tworzenie z niczego wspomnień na stronach zapisanych. Bo czasem i te szare i bardziej bolesne zdają się wówczas ważniejsze i wartościowsze. Dla mnie to dodatkowa frajda i przyjemność... Ponieważ tworzenie Art Journala pozwala mi przelewać emocje ukryte we mnie na papier. Takie twórcze "wyżycie się". Terapeutyczna twórczość. ;-))


 ~~~~~~


Powyżej dwie strony ze zbliżeniami na struktury. 
Niestety w ostatnim czasie straciłam cały system w komputerze, tym samym mam nowe oprogramowanie i nie mogę odzyskać programu graficznego w jakim obrabiałam zdjęcia. Wybaczcie więc nierównej wielkości logo i brak mojego tradycyjnego Loga. Liczę że niebawem dojdę do ładu z moim komputerem tym czasem takie robocze Loga muszą kuć moje oczy....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dla Was Kwiat z mojego ogrodu, za ciepłe serca jakie macie dla mnie!!


;-)) 

6 komentarzy:

Justyna Żukowska pisze...

Świetne! Ten jasny kolor na ciepłych brązach i oranżach.

Aneta pisze...

Piękny kwiat :)

takie twórcze wyżycie mega odstresowuje

karto_flana pisze...

a ja wlasnie nosze sie z zamiarem stowrzenai artjournala, wiec poogladalam Twoj z zapartym tchem :) Swietnie :)

moja-enklawa pisze...

Piękne te karty, które stworzyłaś - ciepłe kolory, rysunki- bardzo mnie się podobają. A co to za kwiat? Układ płatków przypomina dalię...To dalia? Pozdrawiam Cie serdecznie

Nitkowy Świat pisze...

Dziękuję za ciepłe słowa. To nie jest dalia, to Chryzantema ;-))

Ania Studzińska pisze...

Świetna ta faktura i ten ornament...miodzio :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget