sobota, 30 maja 2015

Szczęśliwi ludzie też czas mierzą i na zegarki zerkają.

W maju udało mi się być tylko na jednych zajęciach z naszego Klubu Rękodzieła. Zdobiłyśmy zegary techniką decoupage. Wybrałam lawendowy motyw, wszak uwielbiam kolor i cudownie świeży zapach lawendy. Motyw iście wiosenny i przywodzący ciepło na myśl. 


Decu nie jest mi bliską techniką, ale z Paniami z Klubu sobie pomagają, więc i tym razem okazały pomoc i cierpliwość i pomogły. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania.


Z zegara jestem bardzo zadowolona i już szukam dla niego godnego miejsca w domu ;-)) 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sentencja na dziś:

"Współczesnego człowieka niszczy pośpiech. Nigdy się nie zatrzymuje.
A przecież tajemnicą szczęścia
jest umieć czasem przystanąć."
Michel Quoist

;-))



5 komentarzy:

Aneta pisze...

wspaniały efekt :)

moja-enklawa pisze...

Zegar z lawendą- śliczna praca! Ciekawe gdzie go zawiesisz?! Ta sentencja o pośpiechu i czasie ciekawa, i bardzo pasuje do postu z zegarem. Pozdrawiam Cię Karolinko serdecznie.

Anielique pisze...

Bardzo ładnie ozdobiony zegar :)

CreaDiva pisze...

Wspaniały zegar, jestem pod wrażeniem. Też bym taki chciała :-)

Mój świat rękodzieła pisze...

Super zegar :) pozdrawiam ciepło :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget