piątek, 5 kwietnia 2013

Szyszka... Szyszka... Wszędzie szyszka...

Klasyczna...
Piękna...
Naturalna...
Piękna...
Z odrobiną lakieru, z dodatkiem filcu...
Przeobraża się w piękną broszkę!
Która przyozdobi nie jeden strój,
szal, żakiet...
Piękno szyszki mnie porywa!

Popatrzcie sami:

Pierwsza dzięki perełkom i delikatności tasiemki
bardzo elegancka...




Druga przyozdobiona kwiatkiem,
niczym nawoływanie utęsknionej przeze mnie  wiosny...



Tej wiosny... Tego ciepła słonecznego blasku...
Z całego serca Wszystkim życzę...
Tym którzy za nią tęsknią!
;-))

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Nigdy nie wpadłabym na pomysł wykorzystania szyszki;)Jak to fajnie że mogę,,podglądać'' tak kreatywnych ludzi;)Ta pierwsza bardzo mi się podoba ze względu na tego zawijaska,oryginalne;)Druga ma pięknego kwiatka i jest w zupełnie innym klimacie;)
Fajne

Unknown pisze...

Cudowna , co ja piszę ! Obie cudowne, fantastycznie to zrobiłaś , ja też bym nie pomyślała o tym by zrobić z szyszki broszkę. Cudownie :)

Ewa Bera pisze...

Kolejne piękne i oryginalne broszki. Gratuluję takiego połączenie.

Mariolenka pisze...

Naprawdę pięknie wyglądają :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Oooo jakie śliczne :)

Anonimowy pisze...

rewelacyjne są te broszki!

barbaratoja pisze...

Podaj adres!!!!

Justyna Żukowska pisze...

Piękne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget