niedziela, 24 lutego 2013

Zakręcone.

Dwie zakręcone broszki...
Filcowane igłą.

"beżowy wiatr"
Wielkość ok. 5x4 cm





"Czereśnia otulona szarością"
Wielkość ok. 5cm





Obie zwieńcza kamyk "noc Kairu"

~~~~

Sentencja na dziś:

Wierzysz w potęgę miłości, napełnia cię ona do tego stopnia, że nie zostawia miejsca na pytania. I dobrze tak jest. Bo skoro dopuścisz do jednego pytania, jednej wątpliwości, pustka zacznie wkradać się do twojego serca.

Jarosław Iwaszkiewicz

~~~~

U mnie choróbsko się szerzy więc życzę Wam 
Zdrowia i pogody ducha w tą szarugę burą i mokra jaka
u mnie za oknem otacza świat
;-))

6 komentarzy:

Ina Kaźmierska pisze...

Bajkowe :) Bardzo Ci zazdroszczę Twoich filcowanek, są takie niezapomniane. Pozdrawiam Ina

artesania pisze...

Piękna sentencja. Podziwiam broszki - ich urodę i kapitalne nazwy.

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

Ela czary mary pisze...

śliczne,szczególnie "beżowy wiatr",bo lubię takie kolorki:)Zdrówka zyczę!

JuWika pisze...

Sentencja bardzo ładna jak i broszki :) Życzę dużo zdrowia... jeszcze trochę i wiosna zawita a wtedy znikną choróbska... oby;)

vena7 pisze...

Piękne prace..mimo choroby - działasz..Zdrowia życzę..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget