poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Motyle na uszy.

Jestem zauroczona biżuteria ze srebra Art Clay, niestety na chwile obecna jest ono ze względów finansowych niedostępne dla mnie. Jednak podziwiam prace ręcznie wykonane z tegoż tworzywa. Potrzeba jednak matka wynalazków... ;-))
Wiosna nadeszła... Wreszcie!!  Co ja mówię. Dzisiaj taki upał jak lato by było. 
Na moich uszach więc zawisły kolczyki z motylkami. Kupiłam sobie zawieszki - motylki. Oczywiście nie jest to srebro, tym bardziej nie jest to Art Clay ale mi się podobają i dają mi taka złudną namiastkę. Połączyłam je z koralikami w kolorze perłowym i łańcuszkiem. Trzeba sobie radzić ;-))



Podobają się??

Dziękuję za wszystkie miłe i ciepłe słowa pod poniższymi postami ;-))

4 komentarze:

Agu-sia pisze...

Świetny pomysł. Wyszły śliczne kolczyki

Alina pisze...

Do zludzenia przypominaj srebro !
Sliczne sa Karolinko! Ja tez lubie bardzo motylkowy motyf...
Buziakow wielkie mnostwo!!!

Justyna Żukowska pisze...

Bardzo ładne te delikatne kolczyki.
Też ubolewam nad ceną art clay ;) Przez tą piekielną cenę ostatnio mało z nim działam.
Uściski zostawiam***

czary mary z materiału pisze...

Śliczne motylki,bardzo fajne kolczyki zrobiłaś ! :))Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget