czwartek, 12 kwietnia 2012

Kolczyki, przybornik i przypomnienie.

Kolczyki z kamieni piasek pustyni


Kobieta nawet w składzie budowlanym potrafi znaleźć coś dla siebie. Przybornik idealnie pasujący do moich biżuteryjnych akcesorii 


*****************************************************************

Po za tym chciałam przypomnieć o mojej rozdawajce  
Jednak na 9 zapisanych osób tylko 4 spełniają moje zasady!!
Nie każda z zapisanych osób dołączyła do grona obserwatorów tegoż bloga

Proszę aby osoby jakie się zapisały na moją rozdawajkę sprawdziły jeszcze raz czy na pewno spełniają moją prośbę. Mimo nie wielkiej ilości osób zapisanych będę te zasady przestrzegała i osoby które nie za obserwowały bfip.pl  nie będę brała pod uwagę podczas losowania.

2 komentarze:

Alina pisze...

Bardzo ciekawe kolczyki, podoba mi sie kolor i faktura.
Ja sprawdzilam i naleze do obserwatorow, zreszta bardzo ciekawy blog, pelen waznych informacji, jak tu nie nalezec ? ...
Moc serdecznosci !

Magiczna Fabryka pisze...

Świetne kolczyki, a pudełeczka znamy i korzystamy z nich już od dawna:) Idealne na półfabrykaty do wyrobu biżuterii:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget