wtorek, 20 marca 2012

Błyskotki w blasku słońca

Odrobina błyskotek skąpanych blaskiem słońca.
Kolczyki... srebrna plątanina i miodowe gwiazdki.
Komplecik w czerwieniach... Korale i bransoletka.




Bardzo serdecznie dziękuję za to że nie zostałam zapomniana, przez Was. Bardzo się obawiałam czy ktoś zauważy post... a tu cudne zaskoczenie i tak wspaniałe uskrzydlające komentarze. Bardzo DZIĘKUJĘ !!

Obiecywać regularnych powrotów na bloga nie będę , bo życie samo pisze scenariusze, nie chcę nikogo zawieść.  Pragnę być tu częściej, ale obietnicę mogę w tym temacie składać jedynie sobie ;-))

*****************************

Chcę również z tego miejsca ... (prywata oficjalna, hihihiii) podziękować  Alince za to że była przy mnie duchem i sercem w nie najłatwiejszych momentach !! 

Alinko DZIĘKUJĘ !!!

P.S. Osoby nie znające bloga tej wspaniałej i Kochanej kobiety to koniecznie klik -zaglądajcie !

6 komentarzy:

Alina pisze...

Czy Ja Ci juz pisalam, jak cudownie jest widziec Cie znowu na blogu ?
I zaraz na wstepie pragne zapytac, czy nie poszlabys na wymianke z tymi srebrnymi kolczykami-kuleczkami?
Zagladnij do mnie na ETSY-www.alinasart.etsy.com, moze Ci sie cos spodoba...Daj znac Kochana!
Moc serdecznosci i buziakow !
Dzieki tez za mile slowa...Lezka stanela mi w oku.

Magiczna Fabryka pisze...

Srebrna plątanina i nam przypadła do gustu:) Oczywiście, że nie zapominamy i będziemy zaglądać:)

Justyna Żukowska pisze...

Ooo! Ile ślicznej, optymistycznej biżuterii u Ciebie.
Buziorki i uściski***

Anonimowy pisze...

dobrze,że już jesteś a biżutki super

Nitkowy Świat pisze...

Dziękuję Kochane za każde miłe słowo ;* a z Tobą Alinko to ja w ciemno na każdą wymiankę idę ;*

Alina pisze...

No to co bys chciala za te kolczyki Kochana? Napisz do mnie albo Skype me. Buziaki !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget