sobota, 31 marca 2012

Biżuteria nadgarstkowa.

a jak! Dziś biżuteria nadgarstkowa ;-))
Czemu mówimy zawsze bransoletka ? Dziś mówimy biżuteria nadgarstkowa hehee...

Żółto - srebrne koraliki z tworzywa na gumce:


Szkło, marmur:


Drewno i sznurek:


***************************

Taka malućka garstka jest chętna na zapisanie się na moją rozdawajkę ? Nieciekawe rzeczy przyszykowałam czy odstrasza warunek dopisania się do bloga bfip.pl ??

Gdyby ktoś się jednak jeszcze skusił.... KLIK

5 komentarzy:

Alina pisze...

Moze to samolubne, ale im mniej tym lepiej dla mnie i tej drugiej osoby !
A rzeczy przygotowalas bardzo ciekawe
i nie kieruj sie nigdy iloscia osob,
Te bransoletki tez sa bardzo ciekawe, kazda inna i w innym stylu.
Serdeczne buziaki Karolinko!

Szydełkowe czary-mary pisze...

Nie znalazłam w profilu twojego adresu wiec podaje ci tutaj link do schematu jaja które robiłam .
http://radikal.ru/F/s41.radikal.ru/i094/0905/bc/fef665c755c4.jpg.html

Ela pisze...

Fajne bransoletki ,najbardziej podoba mi się ta z drewna i sznurka :)

Magiczna Fabryka pisze...

Nam również najbardziej spodobała się ta drewniana.

Jagna pisze...

bardzo ladne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget