wtorek, 25 lutego 2014

Coś we grochy. -w obiektywie- oraz niespodzianka otrzymana.

Kolejnym trzecim tematem Wyzwania Fotograficznego Weroniki Photo Challenge No.3 jest...
-Coś we grochy-

 

We grochy posiadam kilka rzeczy.... między innymi zapalniczkę ;-))

~~~~~~~~~~

Mało mnie na blogu, bo infekcja powala lekko...
Działam jednak nieustannie twórczo...

W minionym tygodniu przyleciała też do mnie paczusia z piękną wiosenną zawartością.
W skutek pomyłkowego chochlika zostałam Drugą obdarowaną w rozdaniu Doriss z bloga Wolne Chwile. Doriss wykonała dla mnie dwa cudne ptaszki jakie zamieszkały już na parapecie w doniczkach oraz serce od serca  z cudną aplikacją, szydełkowy kwiat dorobi się dużej agrafy i będzie broszką... Zresztą sami popatrzcie co otrzymałam. [była jeszcze czekolada, ale nie dotrwała do zdjęcia ;-))]



Kto jeszcze na blogu tym nie był, zapraszam do odwiedzin, wiele pięknych prac tam zobaczycie!

;-))

9 komentarzy:

moja-enklawa pisze...

Piękne niespodzianki! Nie choruj Karolinko, bo wiosna tuż, tuż. Zdrówka Ci życzę!

karto_flana pisze...

Mnie tez wlasnei choroba dopadla :( U Doriss tez bralam udzial, ale niestety nie mialam tyle szczescia co ty...

artesania pisze...

Dużo zdrowia Ci życzę. Prezenty bardzo ładne, szczególnie urzekły mnie ptaszki.

Ela czary mary pisze...

śliczne prezenty:)Bardzo fajne ptaszki:)
Dużo zdrowia!

Ina Kaźmierska pisze...

Wspaniałe wiosenne prezenty , cudnie będą się prezentować jako ozdoba mieszkania:) Życzę dużo zdrówka Karolinko :)

mam wenę pisze...

Zwykła zapalniczka w grochy, a ile uroku! Pozdrawiam!

Aspire pisze...

Jak ja lubię takie kolorowe parasolki! Dodają barw ponurym, deszczowym dniom.

Aspire pisze...

O nie, ale ja zakręcona jestem - to nie parasolka :):):)

Szpinakożerca pisze...

trzymaj się ciepło i wracaj do zdrówka :)
natomiast co do zapalniczki - hmm takie vintage połączenie kolorów :) ciekawe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget