niedziela, 1 września 2013

Zakładki i kadrów kilka.

Jakiś czas temu otrzymałam bardzo miłe zamówienie na zakładki. Ostatnio wykonywałam zakładki ładnych kilka lat temu i żadna nie doczekała się zdjęć i wszystkie się rozeszły... Z przyjemnością "podeszłam do tematu". Wykonałam oczywiście więcej by Sympatyczna Pani Zamawiająca miała wybór. Powstały tradycyjnie papierowe i szydełkowe. Dziś zaprezentuję papierowe.






~~~~

Kadrów kilka...

Miechunki. W tym roku pięknie obrodziły.


Mięta na ogrodzie jest, teraz i zagościła sadzonka melisy.
Uwielbiam świeże, zielone liście sparzone w kubku ;-))


Moje Żółte Szczęście powoli się zazielenia. Coraz bliżej ku końcowi!


~~~~

Na koniec mój ...
Klawiaturowy Stróż 


;-))

5 komentarzy:

Ewa Bera pisze...

Obrodziło zakładkami, wszystkie ciekawe i ładne.

Unknown pisze...

Stróż się chyba troszkę wścieka ,jak za długo klikasz w klawiaturę;))
Zakładki bombowe!Nie wiem dlaczego,ale ta pierwsza zrobiła na mnie największe wrażenie.Może dlatego,że jest inna od wszystkich;)
Pozdrawiam Cię ciepło Karolinko;)

Donia pisze...

Wspaniałe zakładki!Klawiaturowy stróż rewelacyjny i ta jego minka!! Serdecznie pozdrawiam:))

Karina pisze...

piekne zakladki

bublownia pisze...

Bardzo ladne zakladki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget