sobota, 23 marca 2013

Szal i błyskotki.

Mój pierwszy szal wykonany
na szydełku węzłem Salomona,
na zamówienie.
Wymiary: 30x170 cm.
Klientka zadowolona jak i ja!



Błyskotki, ach błyskotki!
My kobiety je uwielbiamy

Perłowo miedziane i perłowo szare.
Dwa w jednym, jako naszyjnik lub bransoletka.



Na szyi jako pojedynczy sznur, 
na nadgarstku jako podwójny sznur ;-))

~~~~

Pochwalę się również jakie cudeńka wygrałam 
w rozdawajce Prządki



Naszyjnik i kolczyki do kompletu, 
idealnie dopasowany kolorystycznie do mnie 
błyszczyk do ust i cudną karteczkę z życzeniami ;-))
Bardzo dziękuję za te cudności !!


Dziękuję za każde pozostawione
u mnie słowo,
witam nowych bywalców, mam nadzieję, 
że rozgościcie się na dłużej!

Zakatarzona życzę Wam 
zdrowia i ciepła bo u mnie dziś -14 stopni...

;-))

10 komentarzy:

Unknown pisze...

U mnie - 15 ! aż dziwne, że za chwilę Wielkanoc. Piękny szal, błyskotki jak najbardziej w moim stylu. Gratuluję prezentów :)

Mariolenka pisze...

Szal jest przepiękny! Muszę się dowiedzieć jak taki zrobić :D

czary mary z materiału pisze...

U mnie tez - 14 ech..
Szal jest cudowny ,bardzo mi się podoba,prezenty tez śliczne:)

Karina pisze...

Szal jest rewelacja-troche nie moj kolor, ale rewelacja.

Dusia pisze...

Szal wyjątkowy pozdrawiam Dusia

Anonimowy pisze...

Piękny szal :))

Przyszłam na chwileczkę
życzyć miłej niedzieli
i serdecznie pozdrawiam
i ślad po sobie pozostawiam.

Ewa Bera pisze...

Gratuluję prezentów. Szaliczek piękny, delikatny.

vena7 pisze...

u nas też ciepła nie ma ..chyba święta białe będą..

Ewa pisze...

Szal śliczny , delikatny - błyskotki mnie zauroczyły Wesołych, pogodnych Świąt !

Alina pisze...

Nadrabiam zaleglosci Karolinko...szal jest naprawde super i koralo-bransoletki bardzo sa w moim stylu..."Wkladam" sobie ich zdjecia na Pintrest.
Moc serdecznosci i usciskow !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget