wtorek, 1 stycznia 2013

W Nowym Roku...

... nigdy nie robiłam podsumowań, ani postanowień. 
W tym będzie podobnie ;-))
Życzenie już składałam...
;-))
Ale i tak powtórzę w ten przecudowny pierwszy dzień Nowego Roku
Szczęśliwego Nowego Roku !!

Jestem w trakcie heklowania sobie chusty.
W kolorze ciemny szary i wrzos. 
Zużyłam już cztery motki po 100 g 
i jutro muszę dokupić po jednym motku z obu kolorów, 
chcę by była większa...
Pokazywałam już jej zaczątki na facebook'u 
ale i tu pokażę Wam zajawkę


Zrobiłam też już przed Świętami sobie czapkę i mitenki


Włóczka ta sama (z Lidla) , wiem, wzory inne,
ale ja tak lubię ;-))
***
Na koniec moje wszędobylskie broszki!
Tym razem filcowe ,
by Was nie zanudzić ;-))







***

Nie omieszkam pokazać Wam 
kawałka wczorajszego, cudnego nieba 





;-))

4 komentarze:

Aneladgam pisze...

Co to znaczy heklowanie chusty? :)
Ja laik, więc nie wiem :)
Komplecik bardzo fajny i klimatem pasuje do Ciebie :D

Nitkowy Świat pisze...

Aneladgam heklować to po poznańsku szydełkować ;-))

Alina pisze...

Kochana, wszystkie twoje prace sa super, ale moje ulubione to jednak filcowanki,spelniasz sie w nich artystycznie...Broszki sa naprawde ciekawe...
Sciskam Cie mocno!

klamaja pisze...

Ale cudne mitenki :D zawsze mi się marzyły ale nie miałam nigdy kogo wykorzystać w takim celu :/ No i czapa fajna do kompletu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tu znajdziesz moje prace

Nitkowy Świat na Da Wandzie !

Leśna Broszka na DaWandzie
Mini_logo

Odkryj na DaWandzie

Od: NitkowySwiat

Leśna Broszka

DaWanda Shop-Widget